پرسپولیس - التعاون عربستان/ رقیب بحران‌زده، شاگردان گل محمدی را روانه دور حذفی می کند؟

پرسپولیس امشب سه شنبه - ۲۵ شهریور ماه - در ادامه راه آسیایی خود باید رو در روی التعاون عربستان صف‌آرایی کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پرسپولیس پس از چند ماه وقفه رقابت‌های آسیایی امروز سه‌شنبه - ۲۵ شهریورماه - از ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه در ورزشگاه Education به مصاف التعاون عربستان می‌رود. اگر چه روی کاغذ سرخ پوشان باید با صدرنشین گروهشان به رقابت بپردازند، اما اوضاع اسفبار حریف عربستانی در چند ماه اخیر آنها را امیدوار کرده تا با کسب نتیجه شیرین برابر التعاون به صعود امیدوار شوند.

یحیی و فرصت خودنمایی در پایتخت قطر

یحیی گل محمدی که توانست پوکر قهرمانی پرسپولیس را تکمیل کند، پس از ناکامی در جام حذفی و شکست در دربی حالا دنبال آن است تا با کسب موفقیت در آسیا بار دیگر توانمندی‌هایش را به اثبات برساند.

این روزها اختلافات گل محمدی و رسول پناه، سرپرست پرسپولیس به اوج خود رسیده و حتی گل محمدی اعلام کرد با این شرایط نمی‌تواند به کارش ادامه داده و پس از لیگ قهرمانان پرسپولیس را ترک خواهد کرد.

رادو-لک؛ سنگربان آسیایی پرسپولیس ایرانی است یا کروات؟ یکی از نکات قابل توجه بازی امشب تصمیم یحیی برای انتخاب دروازه‌بان اصلی تیم و فرستادن آن به میدان است. رادوشوویچ که با رفتن بیرانوند ضعف‌هایی را نشان داد باعث شد تا یحیی از اعتماد کامل به این گلر کروات پرهیز کند و در نقل و انتقالات به دنبال حامد لک برود. حالا باید دید تصمیم سرمربی پرسپولیس برای حفاظت از سنگر تیمش در رقابت‌های آسیایی به چه شکل خواهد بود؟

بحران پساکرونایی التعاون!

اوضاع کنونی التعاون با ۶ ماه قبل این باشگاه به هیچ عنوان قابل قیاس نیست. آنها دو دیدار ابتدایی خود در لیگ قهرمانان را برابر الدحیل و شارجه با پیروزی پشت سر گذاشتند و با ۳ امتیاز اختلاف، بر جایگاه صدر گروه C تکیه زده‌اند. آنها هنوز گلی را در رقابت‌های این فصل لیگ قهرمانان دریافت نکرده‌اند و پرسپولیس می‌تواند این طلسم را بشکند.

با این حال با شروع مجدد لیگ عربستان، التعاون آماده دچار بحران شد. آنها هفت دیدار پیاپی خود را واگذار کرده و تا آستانه سقوط به لیگ دسته پایین‌تر پیش رفتند. این افت محسوس در رقیب عربستانی می‌تواند خبر خوبی برای شاگردان یحیی گل محمدی باشد تا با گذر از التعاون در دو دیدار پیش رو، راه را برای صعود خود هموار کنند.

تاریخچه تقابل پرسپولیس با عربستانی‌ها؛ همه چیز برابر

سرخ پوشان تهرانی تاکنون ۱۸ بار مقابل رقبای عربستانی به میدان رفته‌اند که در این بین شرایط برابری بین آنها و حریفان سعودی شان بر قرار بوده است. آنها ۶ پیروزی، ۶ تساوی و ۶ شکست را مقابل عربستانی‌ها تجربه کرده‌اند، اما تاکنون با التعاون روبرو نشده‌اند.

پرسپولیس عملکرد ضعیفی در بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا در خارج از ایران داشته و از ۶ دیدار آخر خود که بیرون از مرزهای کشور به میدان رفته، ۴ شکست و یک تساوی را کسب کرده و تنها یک بار موفق به کسب پیروزی شده است.

کد خبر 444228

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.