هدایت آب‌های سطحی گلستان به رودخانه شادچای

شهردار گلستان با اشاره به تحقق بیش از ۷۰ درصد درخواست‌های مردمی برای اجرای پروژه های شهری گلستان گفت: فاز سوم هدایت آب‌های سطحی به سمت رودخانه شادچای در حال اجرا است.

به گزارش ایمنا، حمید قاسمیان اظهار کرد: عمران و آبادانی شهر حق شهروندان است و این امر توسط شهردار گلستان در محلات مختلف گلستان تحقق یافته است.

وی گفت: بیش از ۷۰ درصد درخواست‌های مردمی در خصوص تعویض جداول فرسوده، زیرسازی و آسفالت معابر محقق و عملیاتی و با اجرای این پروژه‌ها در کوچه و خیابان‌های شهر گلستان از تجمع آب‌های روان خودداری و مسیر آنها هدایت می‌شود و مانع ایجاد مشکل برای عابرین و خودروها خواهد شد.

شهردار گلستان افزود: ساماندهی و رفع نواقص جداول در سطح معابر از اقدامات خدمات رسانی شهرداری به شهروندان است و با توجه به اهمیت و ضرورت توجه به مسائل عمرانی شهر، شهرداری با هدف ساماندهی معابر، نهرها و همچنین زیباسازی فضاهای محیطی و مناسب‌سازی پیاده‌روها و جداول، عملیات جدول گذاری معابر را در دستور کار معاونت فنی و عمرانی شهرداری گلستان قرار داده است.

قاسمیان عنوان کرد: به درخواست شهروندان شریف گلستانی بیش از ۳۰ کوچه، در ۱۰ روز اخیر جدول گذاری و پیاده رو سازی شده و برخی نیز در حال تکمیل است.

وی از پیشرفت مطلوب پروژه هدایت آب‌های سطحی خبر داد: این پروژه در راستای جلوگیری از بروز خسارات احتمالی و آب گرفتگی معابر محله الهیه تا سلطان آباد و جمع آوری و هدایت آب‌های سطحی به سمت رودخانه شادچای در حال انجام است و تا کنون دو فاز از این پروژه زیرساختی به بهره برداری رسیده است و فاز سوم نیز در مرحله پیشرفت لوله گذاری قرار دارد.

شهردار گلستان از بازگشایی ورودی قلعه میر تا پایان هفته خبر داد و خاطرنشان کرد: در این طرح تعریض ورودی شهرک قلعه میر، با عقب نشینی و تملک برخی از ملک‌ها، ورودی این محله از بن بست خارج و دو لاین خواهد شد و اقدامات عمرانی، در این ورودی از قبیل؛ اصلاح هندسی، ایجاد بلوار، پیاده رو سازی و اجرای جدول گذاری، جابجایی ترانس برق مزاحم و عقب نشینی ملک‌های توافق شده در این معبر پر تردد است که با آسفالت و لکه گیر به بهره برداری خواهد رسید.

منبع: مهر

کد خبر 444225

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.