آنجلوتی: بازیکن سرعتی می‌خواستم یوسین بولت را جذب می‌کردم

خامس رودریگز کلمبیایی بازیکن سریعی نیست و اتفاقاً این انتقاد به سرمربی اورتون نیز انتقال داده شد اما این مربی با پاسخی جالب به آن پاسخ داد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از اسکای اسپورت، خامس رودریگز که در رئال مادرید تحت هدایت کارلو آنجلوتی عملکرد خوبی داشت، پس از جدایی این مربی در رئال دچار زوال شد و نتوانست به روزهای خوب خود بازگردد.

پس از روی کار آمدن آنجلوتی در اورتون، بالاخره این مربی دست‌به‌کار شد و خامس را به این تیم آورد تا بتواند دوباره او را احیا کند. خامس که از نظر فنی بازیکن خلاق و بازی‌سازی است، شاید تنها در یک زمینه دچار ضعف باشد و آن هم سرعت است.

این بازیکن کلمبیایی در جریان پیروزی یک بر صفر اورتون برابر تاتنهام در اولین بازی خود بسیار خوب عمل کرد و پنج پاس کلیدی به هم تیمی‌هایش ارسال کرد.

هرچند عملکرد خوب خامس تحت تأثیر ضعفش در سرعت قرار گرفت و یک خبرنگار با انتقاد از این مشکل خامس، شرایط او را برای بازی در لیگ برتر انگلستان چالش‌برانگیز دانست؛ انتقادی که با پاسخ جالب‌ توجه آنجلوتی مواجه شد: در مورد شرایط فیزیکی خامس نگران نیستم. اگر بازیکن سرعتی می‌خواستم یوسین بولت را به خدمت می‌گرفتم نه خامس.

وی ادامه داد: شاید خامس سریع‌ترین بازیکن جهان نباشد اما توانمندی‌های متعدد دیگری دارد که باید از این توانایی‌ها استفاده کنیم. او با اینکه در پست وینگ بازی نمی‌کند اما با سبک بازی خود و دریافت توپ از هم‌تیمی‌هایش برای حریف خطرآفرین می‌شود.

کارلو آنجلوتی خاطرنشان کرد: همه بازیکنان در زمین فوتبال نباید خود را با شرایط وفق دهند و بازیکنانی مثل خامس، دوکوره یا آلن می‌دانند که باید چطور در زمین بازی عمل کنند.

پاسخ جالب‌ توجه آنجلوتی به انتقاد علیه خامس، نشان‌دهنده علاقه فراوان او به این بازیکن و سبک بازی اوست. خامس رودریگز که در طی فصول اخیر مخصوصاً توسط زیدان بارها روی نیمکت نشسته بود، حالا دوباره فرصت پیدا کرده تا در میانه میدان توانمندی‌های خودش را اثبات کند.

کد خبر 444223

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.