خانزادی: صلح و امنیت پایدار بزرگترین دستاورد نیروهای مسلح است

فرمانده نیروی دریایی ارتش، صلح و امنیت پایدار را بزرگترین دستاورد نیروهای مسلح کشور عنوان کرد و گفت: رزمایش ذوالفقار نماد و نمایش بخشی از این اقتدار و توانایی برای حفظ و تحکیم صلح و برقراری امنیت است.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ارتش، دریادار حسین خانزادی با قدردانی از کارکنان و برگزارکنندگان نیروی دریایی در رزمایش ذوالفقار ارتش گفت: صلح و امنیت پایدار بزرگترین دستاورد تلاش‌ها و مجاهدت‌های نیروهای مسلح کشور است که منتخب، نماینده و مظهر قدرت و اقتدار ملت هستند که رزمایش ذوالفقار نماد و نمایش بخشی از این اقتدار و توانایی برای حفظ و تحکیم صلح و برقراری امنیت است.

وی افزود: اجرای موفق رزمایش بزرگ ذوالفقار ٩٩ ارتش جمهوری اسلامی ایران با محوریت دریا و نیروی دریایی، مرهون تلاش و مجاهدت بهترین فرزندان ایران اسلامی است؛ مردانی که قادرند حرفه‌ای‌ترین کارها را در ساحل، دریا و آسمان انجام دهند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش ادامه داد: ایران اسلامی با وجود این مردان رشید و دریادل، برای همیشه از گزند دشمنی‌ها در امان خواهد بود، چرا که سپیدپوشان نیروی دریایی برای حراست از آب و خاک این کشور، مردانه و با بصیرت دینی و سیاسی در صف مجاهدت ایستاده اند.

خانزادی گفت: به عنوان فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران به وجود تک تک شما عزیزان که با دقت و همت، طرح ریزی، هدایت، کنترل و اجرای دقیق مراحل مختلف این رزمایش بزرگ را رقم زدید و غرور و حماسه آفریدید افتخار کرده و سلامتی و سعادت خانواده بزرگ نیروی دریایی راهبردی ارتش را از درگاه خداوند متعال خواستارم.

کد خبر 444216

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.