رفع محدودیت‌های ورود به ناژوان در ایام هفته

مدیر طرح ساماندهی ناژوان از رفع محدودیت‌ ورودی‌های الفت و باغ فردوس به سمت ناژوان در ایام هفته خبر داد و گفت: احتمال اعمال محدودیت ورود شهروندان از ساعت ۱۸ در روزهای پنجشنبه و جمعه وجود دارد.

سیدرسول هاشمیان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: ساعات فعالیت مراکز تفریحی ناژوان همچون، باغ پروانه‌ها، باغ خزندگان، باغ پرندگان و موزه پروانه همه روزه از ساعت ۸:۳۰ صبح تا ۱۹ شب است.

وی تصریح کرد: شهروندان برای بازدید از آکواریوم ناژوان می‌توانند همه روزه از ساعت ۱۰:۳۰ صبح تا ۱۹ شب مراجعه کنند.

مدیر طرح ساماندهی ناژوان با اشاره به خاموشی بوستان‌های ناژوان به دستور ستاد استانی مقابله با شیوع کرونا، گفت: ضدعفونی مداوم مراکز، کاهش ساعات کاری در ایام اوج پیک کرونا و تعطیلی مراکز گردشگری از اقداماتی بود که باعث افزایش میزان رضایت در بین شهروندان شد.

وی تاکید کرد: در حال حاضر مراکز گردشگری ناژوان، مجموعه‌های تفریحی، سرویس‌های بهداشتی و ساختمان اداری مدیریت ناژوان روزانه سه مرتبه ضدعفونی می‌شود.

هاشمیان با بیان اینکه دستورالعمل‌های بهداشتی ویژه ورودی مراکز گردشگری و تفریحی ابلاغ شده و هیچ گونه جای نگرانی وجود ندارد، از شهروندان درخواست کرد: با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی به مراکز تفریحی ناژوان مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه ناژوان به دلیل موقعیت گردشگری و تفریحی خود همواره مورد توجه عموم مردم است، تصریح کرد: مجموعه ناژوان برای مقابله با شیوع ویروس کرونا آمادگی کامل دارد.

مدیر طرح ساماندهی ناژوان از همکاری مشترک بین مجموعه ناژوان و اداره کل دامپزشکی استان اصفهان برای برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه شهروندان با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی خبر داد و اظهار کرد: با توجه به اقبال مردم نسبت به آشنایی با پرندگان، جلسات آموزشی با رعایت فاصله اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی ویژه عموم شهروندان برگزار می‌شود.

کد خبر 444193

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.