وظایف و اختیارات شهرداری‌ها همخوانی ندارد

شهردار میبد با اشاره به لزوم مدیریت واحد شهری گفت: این دستگاه خدمات رسان و شورای شهر از ارکان اصلی در اداره امور است، اما اختیار کافی متناسب با مسئولیت‌ای تعریف شده یا واگذاری امور به خود ندارد.

به گزارش ایمنا، علیرضا نقوی اظهار کرد: در یک سال گذشته با استفاده از ۱۴ هزار تن آسفالت اقدام به لکه‌گیری و روکش معابر سطح شهر کردیم.

وی با اشاره به بهسازی و آسفالت ۳۵۰ هزار مترمربع از معابر این شهر، افزود: به زودی یک کارخانه آسفالت با ظرفیت تولید ۱۲۰ تن در ساعت و مجهز به آخرین استانداردهای روز خریداری می‌شود.

شهردار میبد ادامه داد: از دیگر اقدامات انجام شده بر اساس اولویت‌های اعلام شده در هر منطقه، ۱۷ کیلومتر جدول‌گذاری و همچنین پیاده روسازی و شروع ساخت ارگ شهرداری با زیربنای هفت هزار و ۳۰۰ متر مربع بوده است.

نقوی با اشاره به واگذاری‌ها و مزایده‌ها طرح‌های عمرانی یادآور شد: واگذاری و استعلام‌ها با انجام تشریفات کامل و با نظارت قوه قضائیه و با انتشار در تارنمای شهرداری، روزنامه‌های رسمی و محلی انجام می‌شود.

وی تاکید کرد: پیگیری لازم برای راه‌اندازی سامانه اطلاع‌رسانی و الکترونیکی و اپلیکیشن موبایل برای ارائه درخواست مانند صدور پروانه و پرداخت عوارض از سوی شهروندان و رونمایی پروانه تک برگی ساختمان انجام شده است.

منبع: ایرنا

کد خبر 444191

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.