شهرداری به تنهایی توان رفع مشکلات نایسر را ندارد

رئیس شورای شهر سنندج گفت: هر چند در سنوات گذشته ستاد بازآفرینی و شهرداری اقدامات عمرانی خوبی در نایسر انجام دادند اما اینگونه اقدامات به تنهایی جوابگوی رفع خیل عظیم مشکلات نیست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، غریب سجادی در صفحه اینستاگرام خود با اشاره به بازدید از ناحیه منفصل شهری نایسر سنندج، نوشت: "جدای از اینکه چه کسی مسئول وضع موجود است آنچه که غیرقابل قبول است وضعیت اسفبار شرایط زندگی در بسیاری از محلات و کوچه‌های نایسر است که به هیچ عنوانی نه قابل قبول است و نه قابل تحمل.

هر چند در سنوات گذشته هم ستاد بازآفرینی و هم شهرداری اقدامات عمرانی خوبی در نایسر انجام دادند اما واقعیت آن است که اینگونه اقدامات به تنهایی جوابگوی رفع خیل عظیم مشکلات نایسر نیست.

امیدوارم نمایندگان مجلس, مدیر کل راه و شهر سازی, معاون فنی و عمرانی استانداری و در رأس آنها جناب آقای استاندار توجه ویژه‌ای در رفع مشکلات مردم محروم نواحی منفصل داشته باشند.

هر چند با تصویب اعضای شورای شهر در بودجه عمرانی امسال توجه ویژه‌ای به بهبود وضع نایسر شده اما به دلیل مشکلات حاد دو خیابان حیران و دکل, بنا بر قول مساعد آقای صیدی مقرر شد پیشنهاد آسفالت و بهسازی دو خیابان مذکور با قید فوریت جهت بررسی و انتخاب پیمانکار به شورا ارسال شود. "

کد خبر 444185

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.