صدرالحسینی: نیروهای نفوذی نظام سلطه چهره واقعی خود را نشان دادند

یک کارشناس کارشناس مسائل خاورمیانه گفت: نیروهای نفوذی نظام سلطه که تا مدتی پیش زیر پرچم آرمان فلسطین فعالیت می‌کردند در حال حاضر چهره واقعی خود را نشان دادند.

سید رضا صدرالحسینی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، پیرامون عادی سازی روابط بحرین و امارات اظهار کرد: در حال حاضر، شورای همکاری خلیج فارس به دلیل اختلافات اعضا از کارآمدی افتاده است، اما باید توجه داشت که اکثریت اعضای این شورا بیش از دو دهه است که با رژیم صهیونیستی ارتباط دارند و برخی از این کشورها حتی دفاتر رسمی اقتصادی خود را هم در سرزمین‌های اشغالی تأسیس کرده‌اند.

وی افزود: به نظر می‌رسد در حال حاضر عادی‌سازی روابط کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی امتیازی برای ترامپ و نتانیاهو است. نتانیاهو برای تشکیل یک دولت منسجم در اسرائیل به این امتیازات نیاز دارد؛ بنابراین بعید نیست تا پیش از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا برخی از کشورهای دیگر منطقه نیز به عادی سازی روابط خود با رژیم صهیونیستی بپردازند و به آرمان فلسطین خیانت کنند.

این کارشناس مسائل خاورمیانه ادامه داد: برای پیروزی آرمان فلسطین به اخلاص در راه مبارزه با رژیم صهیونیستی نیاز داریم، که در حال حاضر با خارج شدن کشورهای منافق از صف حامیان فلسطین این اخلاص ایجاد شده است. نیروهای نفوذی نظام سلطه که تا مدتی پیش زیر پرچم آرمان فلسطین فعالیت می‌کردند در حال حاضر چهره واقعی خود را نشان دادند؛ بنابراین باید ملت‌های مسلمان متوجه اخلاص یاران خود در مقابله دشمن بشوند. اینکه برخی سیاه لشکرها ضمن شعارهای ضد استکبار از پشت به آرمان فلسطین خنجر بزنند بر پیکره آن ضربات سنگینی وارد می‌کند.

صدرالحسینی خاطرنشان کرد: امروز اگر با نگاه آسیب شناسانه به بررسی مبارزات فلسطین بپردازیم، خیانت برخی کشورهای حامی قدس اشغالی آشکار خواهد شد.

وی تاکید کرد: همانطوری که سرلشکر باقری، فرمانده ستاد کل نیروهای مسلح اعلام کرد اگر پای رژیم صهیونیستی در حوزه امنیتی خلیج فارس که منافع جمهوری اسلامی ایران را شامل می‌شود باز شود، نگاه جمهوری اسلامی متناسب با خیانتی که کشورهای حوزه خلیج فارس انجام دادند خواهد بود.

کد خبر 444174

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.