کشف جنازه چند کودک در شیراز تکذیب شد

تکذیب کشف جنازه چند کودک در شیراز، علت شلیک‌های وحشت‌آفرین در میدان فتح تهران، قتل یک زن در آبادان، حمله وحشتناک به دختران جوان در اهواز، سلاخی شدن پلیس تبریزی و تصادف خونین آزادراه کرج _ قزوین را در بسته حوادث ایمنا بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس گفت: راز کوله پشتی پر از جنازه در خیابان تیموری شیراز به دست پلیس کشف شد.

کاووس محمدی اظهار کرد: در پی انتشار خبری در فضای مجازی مبنی بر پیدا شدن جسد چند کودک درون یک کوله پشتی در یکی از خیابان‌های شیراز بلافاصله مأموران کلانتری ۱۴ مدرس و کارآگاهان پلیس آگاهی به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی با بیان اینکه مأموران در بازرسی از کوله پشتی با جسدی که تکه تکه شده بود، مواجه شدند، افزود: کارآگاهان در تحقیقات اولیه دریافتند جسد متعلق به فردی مذکر حدوداً ۴۰ ساله است، بنابراین ادعای مطرح شده در فضای مجازی مبنی بر وجود اجساد کودکان صحت ندارد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه با هماهنگی مقام قضائی جسد کشف شده برای تشخیص هویت و علت فوت به سازمان پزشکی قانونی انتقال داده شد، تصریح کرد: شهروندان به شایعات مطرح شده در فضای مجازی مبنی بر اینکه جسد تکه شده متعلق به چند کودک است، توجه نکنند.

وی با بیان اینکه شهروندان اخبار صحیح و دقیق را از منابع رسمی و مرکز اطلاع رسانی پلیس دریافت کنند، گفت: پلیس با انتشاردهندگان شایعات که بخواهند امنیت جامعه را مختل کنند، برخورد قاطع و قانونی می‌کند.

علت شلیک‌های وحشت‌آفرین در میدان فتح تهران

یک مقام ارشد انتظامی گفت: کارآگاهان یگان گشت پلیس آگاهی حین انجام مأموریت در محدوده بزرگراه فتح به یک دستگاه خودروی پراید مظنون شدند.

سعدالله گزافی افزود: با استعلام از مرکز فرماندهی و کنترل پلیس آگاهی مشخص شد خودروی پراید دارای سابقه سرقت بوده و از محدوده کلانتری ۱۵۰ تهرانسر سرقت شده است.

وی ادامه داد: راننده خودروی مسروقه با مشاهده واحد گشت بر سرعت خودرو افزوده و با حرکات ایذایی در بین خودروها باعث رعب و وحشت شهروندان می‌شود.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: راننده پراید به فرار به سمت میدان فتح ادامه می‌دهد که در نهایت با شلیک چند گلوله لاستیک خودروی پراید پنچر شده و در تصادف با چند دستگاه خودروی عبوری متوقف می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: با عکس العمل سریع مآموران، راننده پراید دستگیر و به سرقت خودرو اعتراف کرد و برای رسیدگی قضائی تحویل اداره دوم پلیس آگاهی شد.

قتل یک زن در آبادان به دلیل اختلافات خانوادگی

شهریور امسال مأموران کلانتری ۱۸ آبادان در جریان درگیری دو خانواده در خیابان ذوالفقار ۱۹ قرار گرفتند و خیلی زود تیمی از مأموران برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

مأموران با حضور در محل مشاهده کردند، دو خانواده به خاطر اختلاف قدیمی با هم درگیر شده و با اسلحه ساچمه‌ای به سمت هم تیراندازی می‌کردند و در این ماجرا زن جوانی به قتل رسیده است.

همین کافی بود تا تیمی از مأموران دایره جنایی پلیس آگاهی آبادان برای بررسی موضوع به محل اعزام شوند؛ پس از بررسی مشخص شد زن ۳۲ ساله‌ای به نام فضیله از ناحیه سر هدف گلوله ساچمه‌ای قرار گرفته و به قتل رسیده است.

کارآگاهان در این مرحله با دستور بازپرس کشیک قتل جسد زن جوان را برای بررسی علت مرگ به پزشکی قانونی منتقل کردند و چند تن از طرفین درگیری به عنوان مظنون‌های قتل زن جوان دستگیر شدند.
تحقیقات برای دستگیری عامل اصلی این قتل مسلحانه ادامه دارد.

حمله به دختران جوان در اهواز

یک مقام ارشد انتظامی گفت: سارقان در اهواز کیف و تلفن همراه دختران جوان را برای سرقت هدف قرار دادند که ظرف مدت ۲۴ ساعت دستگیر شدند.

حیدر عباس زاده اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت‌های سریالی به عنف تلفن همراه در برخی مناطق شهرستان اهواز که یکی از موارد سرقت به عنف از سه خانم و انتشار کلیپ آن در فضای مجازی بود که موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی تصریح کرد: مأموران انتظامی با کار اطلاعاتی و گشت‌زنی هدفمند دو سارق مذکور در حال پرسه زدن برای سرقت از شهروندان را شناسایی و طی عملیات تعقیب و گریز دستگیر کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه با دعوت از شش نفر شکات به کلانتری، آن‌ها به صورت چهره به چهره سارقان را شناسایی کردند، افزود: متهمان در بازجویی‌های پلیس به چهار فقره سرقت به عنف و دو فقره موبایل قاپی اعتراف کردند.

مرد چاقوکش، پلیس تبریزی را سلاخی کرد

محمدرضا سفیدی نسب یکی از شاغلان کادر رسمی نیروی انتظامی در پلیس مبارزه با مواد مخدر کلانتری ۲۲ تبریز مورد حمله متهم چاقوکش قرار گرفت و شهید شد.

فرماندهی انتظامی استان در این زمینه گفت: محمدرضا سفیدی نسب هنگام تحویل حکم یکی از متهمان با سلاح سرد مورد حمله متهم قرار گرفت و در زمان انتقال به بیمارستان جان سپرد. ضارب این مأمور پلیس دستگیر و روانه زندان شد.

تصادف آزادراه کرج- قزوین سه کشته بر جای گذاشت

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان البرز با اشاره به کشته شدن سه نفر و مصدومیت هشت نفر بر اثر تصادف بین دو دستگاه خودروی اتوبوس و تریلی در آزادراه کرج-قزوین، گفت: آسیب‌دیدگی سه نفر از مصدومان جدی و وضعیت سلامتی بقیه مصدومین پایدار است.

مهرداد بابایی اظهار کرد: در پی گزارش تصادف یک دستگاه اتوبوس با یک دستگاه تریلی در لاین جنوبی اتوبان کرج-قزوین محدوده "پل کردان" یک دستگاه اتوبوس آمبولانس اورژانس البرز به محل اعزام شد.

وی گفت: در این حادثه هشت نفر که یکی از آنها زن و بقیه مرد بودند مصدوم شدند و سه نفر نیز فوت کردند.

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان البرز با بیان اینکه این اتوبوس از تبریز عازم گرگان بوده است، اضافه کرد: یکی از مصدومین مرد ۵۳ ساله این حادثه دچار قطع عضو شده است، همچنین آسیب‌دیدگی دو نفر دیگر از مصدومان جدی گزارش شده است.

کد خبر 444173

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.