کشف بیش از ۱.۵ تن مواد مخدر در زاهدان

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از دستگیری دو سوداگر مرگ و کشف یک تن و ۶۷۴ کیلو مواد افیونی در شهرستان زاهدان خبر داد.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار محمد قنبری گفت: مأموران انتظامی شهرستان زاهدان با پشتیبانی اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان به سرنخ‌هایی از جابجایی محموله سنگین مواد مخدر از منطقه "جون آباد" زاهدان به مرکز کشور دست یافتند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: تیم‌های اطلاعاتی و عملیاتی پلیس، با کنترل تحرکات این باند شب گذشته قاچاقچیان را که با ۲ دستگاه پژو ۴۰۵ در حال جابجایی محموله در یکی از محورهای فرعی شهرستان زاهدان بودند، شناسایی و به آنها دستور ایست دادند.

قنبری تصریح کرد: سوداگران مرگ که خود را در چنگال قانون می‌دیدند با تیراندازی به سمت خودروهای پلیس قصد فرار از محل را داشتند که با اقدام متقابل مأموران انتظامی و بر اثر آتش پر حجم تکاوران پلیس مجبور به ترک خودروهای حامل مواد و فرار به سمت ارتفاعات منطقه شدند.

وی خاطر نشان کرد: در نهایت با تلاش مأموران ۲ نفر از قاچاقچیان دستگیر و در بازرسی از خودروهای توقیفی، یک تن و ۶۷۴ کیلو و ۶۵۵ گرم انواع مواد افیونی شامل یک تن ۶۴۰ کیلو و ۶۰۰ گرم تریاک، ۲۷ کیلو و ۸۰ گرم حشیش و ۶ کیلو و ۹۷۵ کیلو شیشه به همراه ۲ قبضه سلاح کلاش و مقادیری مهمات جنگی کشف شد.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضائی بر عزم جدی پلیس در برخورد با قاچاق مواد مخدر تأکید و از شهروندان خواست هرگونه اخبار و اطلاعات خود در رابطه با فعالیت اعضای باندها و فروشندگان مواد مخدر را سریعاً به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اطلاع رسانی کنند تا پلیس در کمترین زمان ممکن با سوداگران مرگ و مخلان نظم و امنیت برخورد قاطع کند.

کد خبر 444163

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.