۲۴ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۴
پولیشیچ شماره ۱۰ جدید چلسی

لمپارد با تمجید از عملکرد پولیشیچ در لباس چلسی اذعان کرده است که این بازیکن شایستگی پوشیدن لباس شماره ده تیم را دارد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گل، پس از خروج ویلیان از باشگاه چلسی و پیوستن او به تیم آرسنال، لباس شماره ده در تیم چلسی بدون صاحب شد تا پولیشیچ که فصل گذشته یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان این تیم بود، برای فصل جدید این شماره را بر تن کند.

علی رغم مصدومیت‌های متعدد، ستاره آمریکایی چلسی در فصل گذشته موفق شد در ۳۴ بازی ۱۱ گل زده و ۱۰ پاس گل بدهد. همین عملکرد خوب باعث شد تا لمپارد تصمیم بگیرد شماره ده تیم را در اختیار این بازیکن قرار دهد.

سرمربی چلسی در خصوص بر تن کردن شماره ده چلسی در فصل قبل توسط ویلیان گفت: پس از انتقال ادن هازارد به رئال مادرید، ویلیان با تجربه ترین فردی بود که در تیم شایستگی پوشیدن شماره ده را داشت.

وی ادامه داد: اما حالا که ویلیان دیگر در تیم حضور ندارد، فکر می‌کنم پولیشیچ شایسته پوشیدن شماره ده تیم باشد چرا که عملکرد او در فصل گذشته تضمین کرد که وی نقش مهمی در اجرای برنامه‌های فنی تیم خواهد داشت.

لمپارد در پایان خاطرنشان کرد: می دانم که پوشیدن این شماره برای هر بازیکنی اتفاق مهمی است ولی خوشحالم که این شماره را به پولیشیچ واگذار کردم چرا که این بازیکن شایستگی اش را دارد. امیدوارم او در این فصل کمتر دچار مصدومیت شود چون همه ما می‌دانیم که در زمان آمادگی، چه کارهایی از دست کریستین بر می‌آید.

کد خبر 444157

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.