۲۴ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۹
فروش تنت از ۲۰۰ میلیون دلار گذشت

انگاشته (TENET) جدیدترین ساخته کریستوفر نولان، توانست به فروش بین‌المللی ۲۰۷ میلیون دلار برسد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، تنت، فیلم جدید کریستوفر نولان در حال حاضر فروش مناسبی در آمریکا نداشته و با ادامه پاندمی کرونا در این کشور، تنها ۶.۷ میلیون دلار در آمریکا و کانادا فروخته است. این در حالی است که وارنر برادرز، کمپانی سازنده این فیلم انتظار شروع ۲۰ میلیون دلاری را برای تنت داشت. با توجه به این نکته وارنر برادرز در روزهای گذشته آمار فروش این فیلم را در آمریکا مخفی کرد که با اعتراض رقبا همراه بود.

اما فروش تنت در سایر نقاط جهان همانند آمریکا نبوده است؛ در نقاطی که از نظر شیوع کرونا تحت کنترل بیشتری است تاکنون فروش ۲۰۷ میلیون دلاری را تجربه کرده است که با توجه به بودجه ساخت ۲۰۰ میلیون دلاری تنت، این فیلم برای سوددهی مناسب باید حداقل ۴۵۰ میلیون دلار فروش کند.

تنت در هفته گذشته فروشی ۱۰ میلیون دلاری را در چین داشت که مجموع فروش این فیلم در این کشور را به ۵۰ میلیون دلار می‌رساند. گفتنی است که تنت، اولین فیلم مهم اکران شده پس از شیوع ویروس کرونا بوده و انتظارها از این فیلم به قدری بالا بود که آن را عامل احیای مجدد سینماها می‌دانستند.

تنت، آخرین ساخته کریستوفر نولان پس از میان ستاره‌ای، دانکرک، تلقین، ممنتو و سری فیلم‌های بتمن است که در تابستان ۲۰۲۰ اکران شده است. از مهم‌ترین بازیگران این فیلم می‌توان به جان واشنگتون، الیزابت دبیکی، رابرت پتینسون و کلمنس پوئسی اشاره کرد.

کد خبر 444155

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.