روزنامه‌ های ورزشی ۲۴ شهریور؛ شفر مجانی کار می‌کند!

وینفرد شفر سرمربی سابق استقلال مدعی است برای هدایت این تیم در فصل آینده برای مسابقات آسیایی مجانی کار می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز -دوشنبه ۲۴ شهریور- را در بسته خبری روزنامه‌های ورزشی ایمنا بخوانید؛

"خبرورزشی" با عنوان "آخرین فرصت برای جبران" به مصاف شهر خودرو و الاهلی امارات در چارچوب مسابقات لیگ قهرمانان آسیا پرداخت، رقابتی که آخرین شانس شاگردان مهدی رحمتی برای ابقاء در لیگ قهرمانان و صعود به مرحله دوم این مسابقات است.

"گل" با عنوان"در آسیا مجانی کار می‌کنم برای فصل بعد هم ارزان می‌بندم" به اظهارات وینفرد شفر سرمربی سابق استقلال پرداخت، کسی که با این تیم در آستانه قهرمانی در لیگ برتر نیز پیش رفت ولی ناکامی در چند مسابقه موجب اخراج او از سمت سرمربیگری استقلال شد.

"فرهیختگان ورزشی" با عنوان "به احساس هواداران استقلال احترام می‌گذارم" به اظهارات الکس نوری سرمربی ایران الاصل سابق هرتابرلین و وردربرمن پرداخت، کسی که مدعی است از تمام تیم‌های بزرگ ایران بجز پرسپولیس پیشنهاد داشته است.

"خراسان ورزشی" با عنوان "از بلاتکلیفی آبی‌ها تا فسخ قرارداد حق پخش" به وضعیت نابسامان تیم‌های ایرانی قبل از آغاز مسابقات لیگ قهرمانان آسیا پرداخت، جایی که تا همین چند روز پیش حتی ویزای تعداد زیادی از بازیکنان نیز برای سفر به قطر آماده نشد.

"ایران ورزشی" با عنوان"به صعود از لیگ قهرمانان دل هواداران را شاد می‌کنیم " به اظهارات محمد دانشگر بعد از تمدید قرارداد با استقلال پرداخت، کسی که مدعی است به دلیل محرومیت استقلال از جذب بازیکن راضی به ماندن در این تیم شده است.

"شوت" با عنوان "برنکو،. راضی به محرومیت پرسپولیس نشد" به مهلت ۲۰ روزه برانکو ایوانکوویچ به پرسپولیس برای پرداخت مطالبات او پرداخت، اتفاقی بسیار بعید به نظر می‌رسید و باعث می‌شود مدیران پرسپولیس بار دیگر در تلاش برای تأمین منابع مالی باشند.

"هواداران پرسپولیس" با عنوان"تیمی که تا آخرین دیدار می‌جنگد" به بررسی پیشینه رقابت‌های پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا در فصل‌هایی پرداخت که این تیم در دور رفت ناکام بوده است و حالا مثل آن فصول در تلاش برای برگرداندن ورق در دیدارهای برگشت است.

"صدای سپاهان" با عنوان "النصر و السد با خریدهایشان مدعی قهرمانی آسیا هستند " به اظهارات رضا میرزایی وینگر جوان سپاهان پرداخت، کسی که امیدوار است با رقم زدن یک بازی خوب از سوی سپاهان این تیم بتواند به مرحله بعدی لیگ قهرمانان صعود کند.

کد خبر 444138

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.