مجلس به‌جای تغییر نظارت بر انتخابات شورا به فکر معیشت مردم باشد

نایب رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: در عصر ارتباطات نمی‌توان رسانه را محدود کرد بلکه با تقویت تولید محتوا باید اعتماد به رسانه‌های داخلی را افزایش داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حمیدرضا موحدی‌زاده، امروز (دوشنبه) در یکصد و پنجمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد، اظهار کرد: نمایندگان مجلس یازدهم با شعار بهبود معیشت مردم به مجلس راه یافتند اما به‌جای تحقق این شعار در روزهای نخست فعالیت خود موضوعاتی همچون تغییر فرآیند نظارت بر انتخابات شوراها و محدود کردن فضای مجازی را مطرح کردند.

وی افزود: در عصر ارتباطات نمی‌توان رسانه را محدود کرد بلکه با تقویت تولید محتوا باید اعتماد به رسانه‌های داخلی را افزایش داد.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر مشهد با اشاره به فرارسیدن سالروز شهادت امام سجاد(ع)، تصریح کرد: اگر دنبال حفظ اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی هستیم، باید همچون امام زین‌العابدین (ع) در دل مردم نفوذ کنیم و مسئولان باید بدانند اقتدار نظام نه با قدرت‌نمایی بلکه با مردم‌داری و نفوذ به قلب آنان و قاطعیت در تأمین امنیت حفظ می‌شود.

وی ادامه داد: گذشت از خطاکاران از جمله خصوصیات اخلاقی امام سجاد (ع) بوده و ایشان اگر رفتار ناشایست از کسی می‌دیدند، هرگز با وی برخورد خشنی نداشتند و سعی می‌کردند با گذشت و بزرگواری، به‌جای حکومت بر جسم مردم بر قلب آنان حکومت کنند.

موحدی‌زاده خاطرنشان کرد: در حکومت جمهوری اسلامی ایران که تجربه مردم سالاری دینی و دموکراسی را دارد، نباید صداقت، تقوا و پرهیز از فریب و نیرنگ در شعار و عمل با یکدیگر متفاوت باشد.

وی با اشاره به در پیش بودن هفته دفاع مقدس و انتقاد از برخورد دوگانه سازمان‌های بین‌المللی با ایران از سال‌های دفاع مقدس تاکنون، اظهار کرد: موضع دفاعی ایران سبب شد تا افکار عمومی در داخل و خارج حق را به ایران داده و سازمان ملل نیز در قطعنامه ۵۹۸ به آن اعتراف کرد.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر مشهد حفظ تمامیت ارضی کشور در هشت سال دفاع مقدس را ثمره جانفشانی رزمندگانی دانست که جوانی خود را در راه دفاع از کشور فدا کردند و افزود: حفظ و حراست از دستاوردهای عظیم دفاع مقدس و رشادت هزاران شهید و جانباز با اثبات کارایی دولت و نظام جمهوری اسلامی محقق می‌شود.

وی ادامه داد: درآمد نفتی کشور از ۱۲۰ میلیارد دلار سال ۹۰ به کمتر از ۲۰ میلیارد دلار رسیده که این کاهش درآمدهای نفتی فرصت مناسبی برای برنامه‌ریزی اقتصاد بدون نفت است و باید در این خصوص مدیریت منابع مدنظر باشد.

موحدی‌زاده اظهار کرد: بسیار خرسندیم که شورای پنجم مشهد با وجود گرفتاری‌های دولت، صدای سازندگی را در تمام شهر طنین‌انداز کرده و با بهره‌گیری از کارشناسان زبده منابع درآمدی خود را مدیریت می‌کند.

کد خبر 444135

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.