آستارا آماده حضور سرمایه‌گذاران است

سخنگوی شورای اسلامی شهر آستارا گفت: افرادی که تمایل به سرمایه‌گذاری در آستارا داشته باشند، شهرداری و شورای شهر با آغوش گرم از آن‌ها استقبال می‌کند.

سروش وظیفه، در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در دوره پنجم شورای شهر آستارا پیش بینی کرده بودیم شهرداری ۳۲۰ میلیارد ریال درآمد مالی داشته باشد که با شرایط موجود تا پایان دوره ۲۸۰ میلیارد ریال آن را جذب خواهد کرد.

وی افزود: به دلیل اینکه دولت چند سال گذشته با مشکلات مالی فراوانی مواجه بوده، مبلغی از طرف دولت به شهرداری آستارا اختصاص نیافته و تمامی هزینه های صرف شده در پروژه های عمرانی از منابع داخلی بوده است.

سخنگوی شورای شهر آستارا، با اشاره به اینکه در این شهر حدود ۵۸۰ هکتار عرصه خدمات رسانی وجود دارد. افزود: شیوع ویروس کرونا، نبود سرمایه گذار، کاهش ساخت و ساز و کاهش درآمد پایدار، شهرداری را امسال با مشکلات مالی جدی مواجه کرده اما مدیریت شهری توانسته با تدبیر، کاهش شدید درآمدهای مالی را مدیریت کند.

وی نارضایتی برخی شهروندان از در تاخیر اجرای بعضی از طرح‌های عمرانی را بحق دانست و گفت: سرمایه گذار مجتمع تجاری آستارا به دلیل تحقق نیافتن تعهدات خود در اتمام بموقع پروژه، توسط دادگستری خلع ید شده و به زودی آگهی مزایده آن برای جذب سرمایه گذار جدید منتشر می‌شود.

وظیفه، با بیان اینکه پروژه‌های پارک بی بی یانلو، پارک بانوان و تالاب استیل برای جذب سرمایه گذار آماده است، افزود: افرادی که تمایل به سرمایه گذاری در آستارا داشته باشند، شهرداری و شورای شهر با آغوش گرم از آن‌ها استقبال می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه شهرداری و شورای اسلامی شهر در دوره پنجم هیچ طرحی را به اشتباه یا بدون کارشناسی اجرا نکرده، اضافه کرد: احداث پارک بی بی یانلو، طرح ساحلی سفیر امید، پارک حاشیه تالاب استیل، ساماندهی فلافل فروشان بازار ساحلی، تعریض پل خیابان امام خمینی (ره) برای کاهش ترافیک و نهضت آسفالت معابر اصلی و فرعی از جمله اقدامات بزرگ و ماندگار شهرداری و شورای شهر در دوره پنجم بوده است.

سخنگوی شورای شهر آستارا، خاطرنشان کرد: شهرداری در سه سال گذشته برای تامین رفاه حال و آسایش شهروندان شهرک عباس آباد، بیش از ۱۵ میلیارد ریال هزینه کرده است.

وی گفت: در سه سال گذشته عملکرد شهرداری در کسب درآمد و هزینه در بخش های عمرانی این شهر صد در صد رضایت‌بخش بوده است.

کد خبر 444134

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.