گزارش دولت از برنامه‌ریزی برای رفع موانع تولید، رونق اقتصادی و کنترل تورم

در جلسه امروز هیئت دولت که به ریاست معاون اول رییس جمهوری برگزار شد، وزیر کشور گزارشی از انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی به هیات وزیران ارایه داد.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، در این جلسه وزیر امور اقتصادی و دارایی، رئیس کل بانک مرکزی و معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور از برنامه‌ریزی دستگاه‌های متبوع شأن برای رفع موانع تولید، رونق اقتصادی و کنترل تورم و گرانی، گزارش دادند و هیأت وزیران در هر مورد تصمیم مقتضی را اتخاذ کرد.

جهانگیری، تیم اقتصادی دولت را موظف کرد ضمن بررسی سهم هر یک از متغیرهای خارجی و داخلی تأثیرگذار بر اقتصاد، راه‌های برون رفت از وضعیت کنونی و سناریوهای متفاوت و متناسب با شرایط گوناگون را بررسی و به هیئت وزیران ارائه دهند.

** رفع اختلاف بین وزارت صنعت و سازمان امور مالیاتی کشور در مورد عوارض نوشابه‌های گازدار

هیأت وزیران در خصوص رفع اختلاف بین وزارت صنعت، معدن و تجارت و سازمان امور مالیاتی کشور در مورد مطالبات عوارض نوشابه‌های گازدار از سال ۱۳۹۳ لغایت ۱۳۹۸ تصمیم‌گیری کرد.

** اصلاح آئین نامه اعطای تابعیت ایرانی به فرزندان حاصل از ازدواج زنان ایرانی با مردان خارجی

هیأت وزیران با هدف تأمین نظر هیئت بررسی و تطبیق مصوبات دولت با قوانین، آئین نامه اعطای تابعیت ایرانی به فرزندان حاصل از ازدواج زنان ایرانی با مردان خارجی را اصلاح کرد.

** اعلام نظر دولت در خصوص تعدادی از طرح‌های نمایندگان مجلس

دولت در ادامه، ضمن اعلام نظر در خصوص تعدادی از طرح‌های نمایندگان مجلس شورای اسلامی، نمایندگان خود را برای پیگیری طرح‌های مربوط تعیین کرد.

کد خبر 444130

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.