حمایت از محیط بانان بویژه خانواده شهدا اولویت سازمان محیط ‌زیست است 

حمایت از محیط بانان به ویژه خانواده شهدا و جانبازان محیط بانی در اولویت برنامه های سازمان حفاظت محیط‌زیست است.

به گزارش ایمنا، سازمان حفاظت محیط زیست در اطلاعیه‌ای درباره اقدامات هماهنگ نشده محیط‌بان هادی پور اعلام کرد: با توجه به اقدام یکی از محیط‌بانان این سازمان مبنی بر درخواست جمع‌آوری کمک‌های نقدی، برای خرید پای مصنوعی که باعث ایجاد تنش و زیر سوال بردن اقدامات و پیگیری‌های سازمان حفاظت محیط‌زیست در خصوص فرآیند درمان و بهبودی وی شده است؛ به اطلاع دوستداران و فعالان محیط‌زیست می‌رساند، با عنایت به تلاش‌های انجام شده از جانب این سازمان و شرکت "بیمه ما" به صورت داوطلبانه، تمامی هزینه‌های درمانی و پروتز پای محیط‌بان گرامی، امین هادی پور را تقبل و پرداخت می‌کند.

یادآور می‌شود، پس از ترخیص وی از بیمارستان، با یکی از مراکز تخصصی ساخت پروتز، هماهنگی‌های لازم برای معاینه و قالب‌گیری پا برای ساخت و نصب پروتز انجام شده است. پزشک، پروتز درخواستی را با رقم حداکثر یک و نیم میلیارد ریال تأیید کرد و هزینه بالاتر را بیهوده تشخیص داد. اما همکار محترم محیط‌بان در کمال ناباوری و به طور شخصی، با نمایندگی شرکت آلمانی تماس گرفته، برای پروتزی با قیمت حدود بیست میلیارد ریال پیش فاکتور دریافت کرده است و اصرار دارد صرفاً پروتز آلمانی خریداری شود.

این در حالیست که پزشک معتمد هردو مؤسسه، یک نفر است و این نوع پروتز را به دلایل مختلفی، مانند خدمات پس از فروش، عدم استقبال جهانی از پروتز یاد شده، انحصاری بودن قطعات مورد نیاز، عدم وجود تفاوت معنی دار در کارایی با موارد مشابه تأیید نکرد؛ علاوه بر آن در عرصه فناوری تولید پروتز، جمهوری اسلامی ایران از جمله کشورهای پیشرفته و پیشتاز جهان است.

آقای حاجی آقایی (پزشک معتمد)، تاکنون هزاران جانباز عزیز کشور را معاینه و پروتز پا برای آنها نصب کرده است.

در پایان باید گفت سازمان حفاظت محیط‌زیست برای حمایت و بهبود حال محیط‌بان هادی پور، از تمامی ظرفیت‌های خود بهره بُرده و از آنجا که حمایت از محیط‌بانان در اولویت برنامه‌های سازمان حفاظت محیط زیست است، تاکنون برای حمایت مادی و معنوی از محیط‌بانان دریغ نکرده، زیرا این موضوع را وظیفه انسانی و سازمانی خود می‌داند.

کد خبر 444125

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.