مصوبات جلسه امروز شورای شهر اصفهان

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان درخصوص مصوبات امروز جلسه علنی این شورا توضیح داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فریده روشن در پایان یکصد و سی و نهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان که امروز (یکشنبه) برگزار شد، درخصوص مصوبات و اقدامات شورا در این جلسه، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طرح الزام استقرار سیاست داده باز در شهرداری اصفهان با توجه به طرح جامع شهر هوشمند، در جلسه امروز توسط هفت نفر از اعضای شورای شهر ارائه شد.

وی افزود: لایحه یک فوریتی درخصوص یکی از تفاهم‌نامه‌های منعقد شده توسط سازمان سرمایه گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری و لایحه دو فوریتی قرارداد شهرداری برای خدمات بخش‌های امور اداری نیز در این جلسه وصول شد که دو فوریت لایحه دوم به تصویب نرسید مقرر شد تا یک ماه شهرداری برای تمدید قراردادهای گذشته مجوز داشته باشد و لایحه تا پیش از پایان مهرماه و پس از بررسی در کمیسیون‌های مربوطه در صحن علنی مطرح شود.

سخنگوی شورای شهر تصریح کرد: در جلسه امروز گزارش بازرس قانونی و حسابرسان از عملکرد سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات و سازمان پایانه‌های مسافربری نیز به تصویب رسید.

وی ادامه داد: تفریغ بودجه سال ۹۷ و گزارش حسابرسان از عملکرد شهرداری اصفهان ضمن اعلام نظریات کمیسیون‌های تلفیق و جمع بندی نظریات و پیشنهادات کمیسیون‌های تخصصی شورا با قید تأکیدات کمیسیون اقتصادی، مصوب شد.

روشن اضافه کرد: همچنین پیشنهاد تمدید قرارداد اجاره ماهانه تمام بازارهای روز کوثر بر اساس قیمت رسمی کارشناسی به مدت دو ماه و پیشنهاد تمدید قرارداد بازارهای روز کوثر شماره‌های یک، دو، سه، هشت، ۱۰، ۱۲ و ۱۴ توسط سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی با افزایش ۲۰ درصدی به تصویب رسید.

کد خبر 444098

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.