آمادگی مناطق هشت‌گانه کرمانشاه همزمان با فصل بارش‌

معاون خدمات شهری شهردار کرمانشاه با بیان اینکه نیروهای خدمات شهری در حالت آماده باش برای بارش‌های فصل پاییز و زمستان هستند، گفت: اقدامات لازم جهت لایروبی، پاکسازی مسیل‌ها، رودخانه خشک و تأمین ماشین آلات انجام شده و شهرداری با تمهیدات اتخاذ شده آمادگی کامل برای بارش‌های پیش‌رو را دارد.

خسرو عیسائیان در حاشیه بازدید از اقدامات و آمادگی مناطق هشت‌گانه شهر کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در مناطق هشت‌گانه اقدامات لازم جهت فصل بارندگی انجام شده و کانال‌ها، جوی‌ها و جداول به طور کامل لایروبی شده است.

وی افزود: آمادگی کامل داریم تا با بارش‌های پاییزی که به صورت رگباری و پراکنده صورت می‌گیرد و منجر به جاری شدن سیلاب‌های موقتی می‌شود تلاش می‌کنیم تا مشکلی شهروندان را تهدید نکند.

معاون خدمات شهری شهردار کرمانشاه اظهار کرد: اجرای بیش از شش هزار متر طول جدول و کانیو جدید جهت هدایت آب‌های سطحی، نصب ۱۳۰ عدد دال بتونی و ۲۰ عدد دریچه بازدید کامپوزیت، جابه جایی ۸۶ عدد دال‌های شکسته و ساخت پل فلزی، تعمیر و ساخت دریچه منهول از اقدامات انجام گرفته برای مقابله با آب گرفتگی‌های احتمالی در فصل بارندگی است.

وی گفت: اصلاح و لوله گذاری جداول جمع‌آوری آب‌های سطحی اعم از لای‌برداری مسیرها، زیرسازی، اصلاح، کف سازی و لبه گذاری، دیوار گذاری و اصلاح شیب برخی از جداول کف برداری کانال‌های روباز و حذف نیزارها و روان سازی مسیرهای آب‌های سطحی، تسطیح مسیر دسترسی کانال‌ها، ایجاد خاکریز ایمن مجاور کانال‌ها، تسطیح و ایجاد مسیر دسترسی حاشیه رودخانه خشک و احداث کانال جهت هدایت سریع آب‌های سطحی در سطح منطقه از دیگر اقدامات انجام گرفته در این خصوص است.

کد خبر 444090

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.