می‌خواهم پولی که از گیتی پسند می‌گیرم حلال باشد

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند گفت: موقعی تیم برنده است که بازیکن سر خود را جلوی توپ بگذارد. از امروز کار سخت ما شروع می‌شود تا جام قهرمانی را بالای سرمان ببریم. به تمام تیم‌های حاضر در لیگ احترام می‌گذاریم اما ما هم می‌جنگیم.

به گزارش ایمنا، وحید شمسایی ظهر امروز _ یکشنبه ۲۳ شهریورماه _ در مراسم معارفه وحید شمسایی سرمربی جدید تیم فوتسال گیتی پسند که در هتل عالی‌قاپو اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: جا پای مربیان بزرگی گذاشته‌ام و گیتی پسند باشگاهی است که همه مربیان در آن کار کرده‌اند. خوشحال هستم که در خدمت باشگاه گیتی پسند هستم. چرخه فوتسال کوچک است و با اکثر بازیکنان کار کرده‌ام. همه چیز دست خداست و امسال همه تلاش خود را می‌کنیم.

وی ادامه داد: کاپیتان امسال تیم ما اصغر حسن‌زاده است چون رهبر و کاپیتان تیم ملی است. می‌خواهم پولی که از باشگاه می‌گیرم حلال باشد. امیدوارم همه‌چیز را کنار بگذارید و هدف ما سربلندی باشگاه گیتی پسند است و تلاش می‌کنیم این اتفاق رخ دهد و اگر فکر نکنیم در آخر سال مجموعه جام را بالای سر می‌برد، کار ما بی‌ارزش است.

شمسایی افزود: موقعی تیم برنده است که بازیکن سر خود را جلوی توپ بگذارد. از امروز کار سخت ما شروع می‌شود تا جام قهرمانی را بالای سرمان ببریم. به تمام تیم‌های حاضر در لیگ احترام می‌گذاریم اما ما هم می‌جنگیم.

کد خبر 444089

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.