تخفیف شهرداری قزوین برای ساخت و ساز در بافت فرسوده

سرپرست معاونت شهرسازی و معماری شهرداری قزوین گفت: شهرداری قزوین جهت ساخت و ساز در بافت فرسوده شهری و به هنگام صدور پروانه های ساختمانی در این بافت ها 50 درصد تخفیف می دهد.

به گزارش ایمنا، حمید ضیایی، اظهار کرد: متقاضیان ساخت و ساز در بافت‌های فرسوده جهت بهره مندی از این تخفیف می‌توانند به مناطق سه گانه شهرداری قزوین مراجعه نمایند.

وی به عملکرد کمیسیون ماده صد شهرداری قزوین پرداخت و گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان نیمه نخست شهریورماه یک هزار و ۷۵۵پ رونده در کمیسیون ماده صد شهرداری قزوین طرح و مورد بررسی قرار گرفته است که از این تعداد، اعضای کمیسیون برای یک هزار و ۴۴۹ پرونده رأی صادر کرده اند.

سرپرست معاونت شهرسازی و معماری شهرداری قزوین بیش‌ترین تعداد پرونده‌ها را در این مدت با عدد ۷۳۷ پرونده متعلق به شهرداری منطقه دو عنوان کرد و افزود: شهرداری منطقه سه با ۵۸۸ پرونده و شهرداری منطقه یک با ۴۳۰ پرونده در جایگاه‌های بعدی قرار گرفته اند.

ضیایی تاکید کرد: شهرداری قزوین براساس نص صریح قوانین موضوعه در حوزه شهرسازی با هرگونه ساخت و ساز غیر مجاز و مغایر پروانه ساختمانی در محدود شهر و مناطق منفصل شهری برخورد جدی کرده و توصیه می‌کند تا فعالان بخش صنعت ساختمان قبل از هرگونه فعالیت ساخت و ساز اقدام به اخذ پروانه نموده و با مشاوران و کارشناسان این بخش مستقر در مناطق سه گانه شهرداری قزوین مشورت کنند.

وی یادآور شد: شهرداری قزوین ضمن حمایت از تمامی فعالان بخش ساختمان در نقاط مختلف شهری آمادگی خود را جهت ارائه بسته خدمات تشویقی جهت نوسازی بافت‌های فرسوده اعلام می‌کند.

کد خبر 444071

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.