لیگ برتر کشتی آزاد از ۱۰ مهر آغاز می‌شود

با اعلام فدراسیون کشتی، مسابقات لیگ کشتی آزاد از ۱۰ مهر به صورت متمرکز آغاز می‌شود.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی سازمان لیگ کشتی، نشست هماهنگی بیستمین دوره لیگ برتر کشتی آزاد، جام یادگار امام (ره) صبح امروز با حضور مسئولان فدراسیون کشتی و سازمان لیگ و همچنین نمایندگان تیم‌های شرکت کننده در سالن جلسات خانه کشتی شهید ابراهیم هادی برگزار شد.

در ابتدای نشست رئیس سازمان لیگ کشتی با اشاره به انصراف تیم نفت و گاز کرمانشاه و ادغام دو تیم پاس تهران و ستارگان ساری با نامه رئیس تربیت بدنی ستادکل نیروهای مسلح، از کناره گیری احتمالی تیم ویزازون هم خبر داد. البته نصیرزاده اعلام کرد در صورت انصراف این تیم، به احتمال فراوان یک تیم جدید جایگزین خواهد شد تا لیگ برتر کشتی آزاد با حضور ۸ تیم برگزار شود.

در ادامه برنامه پیشنهادی سازمان لیگ در اختیار نمایندگان باشگاه‌ها قرار گرفت. با این حال رئیس فدراسیون کشتی با اعلام اینکه اتحادیه جهانی کشتی قرار است ۱۰ مهرماه درباره برگزاری یا عدم برگزاری مسابقات جهانی ۲۰۲۰ تصمیم نهایی اش را اعلام کند، از نمایندگان باشگاه‌ها خواست پیرامون اینکه لیگ قبل از اعلام تصمیم اتحادیه جهانی آغاز شود یا بعد از تاریخ یاد شده درباره زمان شروع مسابقات تصمیم گیری شود، نظرات خود را ارائه کنند.

برای دقایقی هم نمایندگان باشگاه‌ها نظرات خود را اعلام کردند تا در نهایت جمع بندی این نشست شروع بیستمین دوره لیگ برتر کشتی آزاد از تاریخ ۱۰ مهرماه باشد. بر اساس این تصمیم مقرر شد طبق برنامه ریزی سازمان لیگ دور رفت لیگ برتر از ۱۰ مهرماه و به صورت متمرکز به میزبانی تهران آغاز شود و بعد از این تاریخ و با اعلام نظر اتحادیه جهانی پیرامون برگزاری مسابقات جهانی ۲۰۲۰ درباره نوع برگزاری دور برگشت رقابت‌ها نیز تصمیم گیری صورت بگیرد.

در پایان نشست هم رئیس فدراسیون کشتی به پرداخت مبلغ ورودیه توسط تیم‌ها تا تاریخ اعلام شده از سوی سازمان لیگ تاکید کرد. همچنین علیرضا دبیر از نمایندگان باشگاههای حاضر در لیگ بیستم خواست پروتکل‌های بهداشتی مصوب از سوی وزارت بهداشت را به بهترین شکل رعایت کنند.

همچنین مسئول امور بین الملل فدراسیون با اشاره به نامه رئیس شورای کشتی آسیا به پرداخت حق ترانسفر برای جذب کشتی‌گیران خارجی توسط تیم‌های لیگ برتری تاکید کرد.

کد خبر 444066

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.