جمع آوری بیش از ۱۷ هزار تن زباله در منطقه یک بندرعباس

سرپرست منطقه یک شهرداری بندرعباس گفت: طی پنج ماه گذشته ۱۷ هزار و ۷۰۰ تن زباله در سطح محدوده این منطقه جمع‌آوری شده است.

پطرس ترابی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه طی پنج ماهه نخست امسال توانستیم در جمع آوری بموقع زباله‌ها از سطح شهر عملکرد خوبی ارائه کنیم، اظهار کرد: بالغ بر ۱۷ هزار و ۷۰۰ تن زباله در این منطقه جمع آوری شده است و با تمام توان به دنبال ایجاد کردن محیطی مناسب برای شهروندان هستیم.

وی ادامه داد: یکی از مهمترین وظایف شهرداری جمع آوری بموقع زباله‌ها و نخاله‌ها از سطح محلات و معابر است که با تلاش حوزه خدمات شهری منطقه، این وظیفه مهم به درستی انجام شده است.

سرپرست منطقه یک شهرداری بندرعباس با تأکید بر اینکه طبق برنامه‌های اعلام شده در ساعات مشخصی از شبانه روز زباله‌ها جمع آوری می‌شود، خاطرنشان کرد: جمع آوری نکردن زباله‌ها در زمانی اندک می‌تواند باعث بروز مشکلات زیادی برای شهروندان شده و فضای نامناسب مقابل منازل، کوچه‌ها، خیابان و به تبع در کل شهر پدید آورد.

وی افزود: همکاری و همراهی خوب شهروندان باعث شده تا بتوانیم ضمن ارائه خدمات مناسب رضایت آنها را جلب کنیم.

ترابی با بیان اینکه طی پنج ماهه نخست امسال ۳۲۷ مورد مخازن زباله فرسوده از سطح شهر جمع‌آوری شده است، تصریح کرد: با توجه به نیاز وجود مخازن زباله در سطح شهر، بیش از ۱۷۰ مخزن جدید نصب کرده‌ایم.

وی ادامه داد: همچنین در این مدت ۴۵۹ مخزن نیز بازسازی شده تا کمبودی از این نظر در شهر احساس نشود.

سرپرست منطقه یک شهرداری بندرعباس خاطرنشان کرد: تفکیک زباله‌های خشک و تر از مبدا می‌تواند سرعت جمع‌آوری و تفکیک آن‌ها را سریع‌تر کند که امیدواریم شهروندان همانگونه که در جمع آوری بموقع زباله‌ها همکاری لازم را داشته‌اند در این زمینه نیز همکاری داشته باشند.

وی اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا در استان، کار جمع آوری زباله و نخاله‌ها سخت‌تر از گذشته است که همکاران با رعایت همه شیوه نامه‌های بهداشتی در این راه تلاش می‌کنند.

کد خبر 444065

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.