کاروان سلامت هلال احمر  اصفهان برای اجرای طرح نذر آب ۳ به خراسان جنوبی اعزام می شود

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان از اجرای طرح سوم نذرآب با عنوان "نذرآب ۳" و اعزام تیم سلامت این جمعیت با همکاری پزشکان و خیران داوطلب استان اصفهان به مناطق کمتر برخوردار شهرستان خوسف در استان خراسان جنوبی خبر داد.

به گزارش ایمنا به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان اصفهان؛ علیمحمد هاشمی با اعلام این خبر، اظهار کرد: در راستای اجرای طرح ملی نذر آب ۳، تیم‌های درمانی، فرهنگی و اجتماعی جمعیت هلال احمر استان متشکل از ۳۰ نفر شامل ۱۵ پزشک و پیراپزشک و نیروهای داوطلب هلال احمر استان به استان خراسان جنوبی اعزام می‌شوند.

وی تصریح کرد: طرح ملی نذر آب ۳ در سه محور حمایت‌های معیشتی، خدمات درمانی، مشاوره برای ایجاد نشاط در جوانان و مقابله با تنش‌های آبی به شکل استقرار تانکر، تصفیه آب و لوله کشی برای دسترسی مردم به آب آشامیدنی سالم با رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی اعلام شده از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا به اجرا در می‌آید.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان با تاکید بر اینکه پزشکان اعزامی به ارائه خدمات درمانی و ویزیت رایگان پزشکی در روستاهای کمتر برخوردار شهرستان خوسف استان خراسان جنوبی می‌پردازند، گفت: اجرای این طرح از ۲۳ لغایت ۲۷ شهریور ماه ۹۹ در این شهرستان خواهد بود.

هاشمی خاطرنشان کرد: طرح نذر آب ۳ با مشارکت پزشکان داوطلب و خیرین نیکوکار استان به منظور ارائه خدمات بشر دوستانه با هدف حمایت از زندگی و سلامت جامعه برای ارائه خدمات بهداشتی، درمانی، حمایتی و آموزشی به مناطق محروم و کم برخوردار اجرا می‌گردد.

وی با بیان اینکه طرح نذر آب برای سومین بار و در نقاط کم‌آب کشور برگزار می‌شود، افزود: هدف از این طرح رسیدگی به وضعیت معیشتی و سلامتی مردم این مناطق بوده که در این راستا هماهنگی‌های لازم با مسئولان استان خراسان جنوبی انجام شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان، تصریح کرد: همچنین در این طرح بسته‌های معیشتی، نوشت افزار و نیز بسته‌های بهداشتی توسط کاروان سلامت اعزامی جمعیت هلال احمر استان اصفهان در منطقه توزیع خواهد شد.

کد خبر 444063

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.