رضا کیانیان از رادیو و داستان‌های شب گفته است

رضا کیانیان، در صفحه اینستاگرام خود از رادیو و داستان‌های شب آن که نقش مهمی در دوران کودکی اش داشته، گفته است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رضا کیانیان، با انتشار ویدئویی از اجرای زنده قطعه موسیقی کاپریچیو اسپانیول در اینستاگرام خود آورده است:

"نام این اثر، کاپریچیو اسپانیول است که بر اساس ملودی‌های محلی اسپانیا، توسط آهنگساز پر آوازه روسی، نیکلای ریمسکی کورساکف، در سال ۱۸۸۷ میلادی ساخته شده است و برای نسل من پر از خاطره است.

در دوران کودکی من، رادیو بود که نقش مهمی در زندگی ما داشت. روزها و شب‌های ما را رنگ آمیزی می‌کرد. داستان‌های شب آن یکی از پر شنونده ترین برنامه‌های رادیو بود و این آهنگ، تیتراژ داستان‌های شب بود. من هم هر شب ساعت ۱۰ در کنار مادرم و خواهر و برادرهایم، ساکت و با اشتیاق و منتظر می‌نشستم و… با شروع پخش کاپریچیو اسپانیول غرق در رویاها می‌شدم...

خیلی از داستان‌های شب آن زمان را صادق بهرامی خدا بیامرز نوشت و کارگردانی کرد. در تیتراژ برنامه، لابلای همین آهنگ گوینده ای نام داستان و بازیگران را می‌خواند و در آخر می‌گفت: نویسنده و کارگردان، صادق بهرامی. من از هر وقت یادم می‌آید عشق نمایش بودم. نمایشنامه‌ای نوشتم و با خواهر و برادرهای کوچک‌تر از خودم تمرین کردم و با ضبط صوت پرتابل برادر بزرگم که کِش رفته بودم، بالاخره نمایش را با هزار زحمت در زیرزمین خانه مان صبط کردم و برای تیتراژ همین آهنگ را با دهن زدم و اسم نمایش و بازیگران را در لابلای آن اعلام کردم و در آخر با صدای بم‌تر گفتم:

نویسنده و کارگردان و صادق بهرامی: رضا کیانیان!!! "

کد خبر 444049

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.