احداث ۳ جایگاه سوخت تک‌سکو در کرمان

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری کرمان گفت: به‌زودی سه پمپ‌بنزین تک‌سکو در سه نقطه از شهر کرمان ساخته خواهد شد.

به گزارش ایمنا، عبدالهادی طاهری، با اشاره به استقبال از پمپ‌بنزین تک‌سکو در کشور افزود: برای ساخت سه پمپ‌بنزین تک‌سکو در کرمان، فراخوان منتشر و سرمایه‌گذار جذب شده و بعد از طی مراحل اداری در سه نقطه از شهر کرمان ساخته خواهد شد.

وی با اشاره به برگزاری چندین فراخوان در مدت ۱۰ ماهه اخیر افزود: انتشار یک نوبت فراخوان پروژه فیبر نوری، فراخوان ساخت ۳۶۰ سازه استرابورد تبلیغاتی و فراخوان استقرار پلتفرم یکپارچه خدمات شهری در این مدت منتشر شده است.

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری کرمان خاطرنشان کرد: قبل از تبدیل شدن مدیریت سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری کرمان به سازمان، شیوه‌نامه‌ای از سوی وزارت کشور برای سرمایه‌گذاری ارائه شد که بر اساس آن عمل می‌کردیم؛ اما در حال حاضر، آن شیوه‌نامه کارایی قبل را ندارد؛ بنابراین، طی جلسات متعددی که با مشاوران و مدیران سرمایه‌گذاری سایر استان‌ها برگزار شد، شیوه‌نامه‌ای را تدوین کردیم که چراغ راه‌مان باشد.

طاهری تصریح کرد: این شیوه‌نامه برای تصویب به شورای اسلامی شهر ارسال شده و در صورت تصویب می‌تواند کمک بزرگی به قانونمند شدن سرمایه‌گذاری و کاهش برخی مشکلات باشد همچنین با شفاف‌سازی عملکرد سازمان، دغدغه نهادهای نظارتی را مرتفع خواهد کرد.

کد خبر 444042

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.