شاید نتوانیم نیمه دوم سال حقوق پرداخت کنیم

خزانه‌دار شورای اسلامی شهر تهران گفت: تراز مالی شهرداری وحشتناک منفی است و شاید در نیمه دوم سال نتوانیم حقوق کارمندان را بدهیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیدحسن رسولی در جلسه امروز شورای شهر تهران در جریان بررسی یک فوریت طرح "الزام شهرداری تهران برای میزبانی اجلاس سازمان جهانی گردشگری در سال ۲۰۲۱ الی ۲۰۲۲ (۱۴۰۰) شمسی در تهران"، گفت: اینکه حوزه مدیریت شهری باید از بخش گردشگری حمایت کند، تردیدی ندارم به همین دلیل در برنامه پنج ساله سوم از این حوزه حمایت شده است.

خزانه دار شورای شهر تهران تصریح کرد: به دو دلیل با این طرح مخالفم؛ نخست آنکه شهرداری بدهکار به جای مهمانی دادن و میزبان شدن، بهتر است منابع ناچیز خود را به طلبکارانی اختصاص بدهد که به دلیل مشکلات مالی و اقتصادی به روز سیاه نشسته‌اند.

وی ادامه داد: دلیل دوم این است که وزارتخانه میراث فرهنگی و صنایع دستی و گردشگری ایجاد شده که متولی صنعت توریسم است.

نایب رئیس کمیسیون برنامه بودجه شورای شهر تهران تصریح کرد: وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری درباره محدوده جماران رسماً اعلام کرده که بیت حضرت امام راحل فاقد حریم میراثی است وقتی چنین وزارتخانه خوبی داریم که منابع خوبی هم دارند نیازی به شهرداری ندارد.

رسولی افزود: به نظر من حداکثر شهرداری بپذیرد به عنوان یکی از همکاران برای این رویداد بزرگ عمل کند چون با توجه به اینکه تراز مالی شهرداری وحشتناک منفی است و شاید در نیمه دوم سال نتوانیم حقوق کارمندان را بدهیم این اقدام در جهت تضییع حقوق شهروندی خواهد بود.

کد خبر 444035

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.