معین: فتواهای آیت الله صانعی نشانگر شجاعت بوده است

عضو شورای هماهنگی جبهه اصلاحات استان اصفهان با بیان اینکه نوع حضور آیت‌الله صانعی در جامعه و فتواهای وی نشانگر شجاعت وی و رضایت خداوند بوده است، گفت: طلاب و شاگردانی که در محضر وی حاضر می‌شدند، سهولت در ارتباط، نوع ارائه علمی و دینی و آمادگی پاسخگویی به سوالات را از خصیصه‌های بارز وی می‌دانستند.

فتح الله معین در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با اشاره به شخصیت انقلابی آیت الله العظمی صانعی، گفت: آیت الله صانعی خدمتگزار مردم و انقلاب، سرباز همیشه در سنگر و فردی مسئولیت‌پذیر بود و در جهت پیاده کردن اندیشه‌های امام خمینی (ره) و اهداف انقلاب همواره تلاش می‌کرد؛ همچنین زمانی که مسئولیت‌هایی مانند دادستان کل کشور و عضویت در شورای عالی قضائی داشت، به مردم کمک کرده و در رفع مشکلات آن‌ها می‌کوشید.

وی افزود: آیت الله صانعی، این چهره شاخص، علاوه بر اینکه مردمی بودن را اساس کار خود قرار داده بود، اندیشه‌ای نو در دین و فقه داشت که نمایانگر درک وی از معضلات جوانان بود. وی همواره تلاش می‌کرد که از امکانات و علم روز دنیا برخوردار باشد و همین مورد موجب نحوه ارتباط‌گیری و پاسخگویی مؤثر وی شد.

عضو شورای هماهنگی جبهه اصلاحات استان اصفهان با بیان اینکه نوع حضور آیت الله صانعی در جامعه و فتواهای وی نشانگر شجاعت وی و رضایت خداوند بوده است، ادامه داد: طلاب و شاگردانی که در محضر وی حاضر می‌شدند، سهولت در ارتباط، نوع ارائه علمی و دینی و آمادگی پاسخگویی به سوالات را از خصیصه‌های بارز وی می‌دانستند.

کد خبر 444025

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.