تدوین برنامه استراتژیک ۵ ساله شهرداری یزد

معاون امور مالی و اقتصادی شهردار یزد گفت: شهرداری باید برنامه محور باشد و هم اکنون در حال برنامه‌ریزی و تدوین برنامه استراتژیک پنج ساله شهرداری یزد هستیم.

سیدعلی مشتاقیون در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: با توجه به اینکه سال گذشته با شیوع بیماری کرونا مواجه شدیم شهرداری یزد تا خردادماه سال جاری برای درخواست‌ها و پرداخت‌های شهروندان مهلت داد و همکاری مردم تا پایان خردادماه خوب ارزیابی می‌شود.

وی افزود: با توجه به اینکه تعرفه‌های سال ۹۹ را به علت شیوع ویروس کرونا و بروز مشکل در برخی کسب و کارها بر حسب تعرفه سال قبل دریافت کردیم شهرداری از نظر بودجه‌ای تا حدودی با مشکل مواجه شد به همین خاطر تغییراتی را در ردیف‌های بودجه‌ای ایجاد کردیم.

معاون امور مالی و اقتصادی شهردار یزد با بیان اینکه شهرداری باید برنامه محور باشد، تاکید کرد: کلیات برنامه پنج ساله یا برنامه استراتژیک شهرداری یزد دو سال گذشته به تصویب شورای شهر رسیده و هم اکنون در حال تدوین جزئیات آن هستیم.

وی با بیان اینکه بودجه بندی سال آینده شهرداری یزد از نیمه شهریور به صورت رسمی پیگیری می‌شود، خاطرنشان کرد: لایحه بودجه سال آینده شهرداری یزد بر اساس نیازسنجی آذرماه سال جاری برای بررسی به شورای شهر ارسال می‌شود.

کد خبر 444020

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.