به جمع چهار تیم پایانی راه یافتیم، اما زمین استاندارد نداریم!

سرمربی تیم فوتبال ساحلی فرش حداد گفت: در اصفهان از نظر سخت افزاری بسیار عقب هستیم. سه مرحله بازی کرده‌ایم، اما به دلیل نداشتن زمین مناسب میزبانی به ما نمی‌دهند. امیدوارم در اولین فرصت یک زمین اختصاصی و استاندارد در اصفهان ساخته شود تا بتوانیم حرف اول را در فوتبال ساحلی بزنیم.

علی نادری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، در خصوص دور دوم مسابقات لیگ برتر فوتبال ساحلی، اظهار کرد: ما تیم جوانی داشتیم و هرچه پیش رفتیم بازیکنان بهتر شدند و خیلی خوب کار کردند. خدا را شکر بازیکنان خود را با شرایط منطبق کردند و توانستیم با دو پیروزی به جمع چهار تیم پایانی راه پیدا کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا فکر می‌کردید که در بین چهار تیم پایانی قرار بگیرید یا خیر؟ افزود: شناخت کافی از فوتبال ساحلی دارم، اما سیاست‌گذاری ما برای سال اول بیشتر برای آشنایی و فراهم کردن برخی از زیرساخت‌ها در اصفهان بود. اولین هدف ما ماندن و کسب نتایج آبرومندانه بود که خدا را شکر به جمع چهار تیم پایانی راه یافتیم.

نادری ادامه داد: از لحاظ بازیکن، باشگاه و تیمداری تلاش می‌کنیم که زیرساخت‌ها را فراهم کنیم، اما همه می‌دانند در اصفهان از نظر سخت افزاری بسیار عقب هستیم. سه مرحله بازی کرده‌ایم، اما به دلیل نداشتن زمین مناسب میزبانی به ما نمی‌دهند. امیدوارم در اولین فرصت یک زمین اختصاصی و استاندارد در اصفهان ساخته شود تا بتوانیم حرف اول را در فوتبال ساحلی بزنیم.

سرمربی تیم فوتبال ساحلی صنعت فرش حداد با اشاره به دور نهایی مسابقات، خاطرنشان کرد: چهار تیم صعود کرده دو مرتبه به صورت دوره‌ای با هم بازی می‌کنند تا قهرمان مشخص شود. از مدیرعامل باشگاه درخواست کرده‌ام که شرایط را برای میزبانی فراهم کند و باید منتظر بمانیم تا میزبان مشخص شود. اگر نتوانیم میزبانی را بگیریم در حق ما اجحاف شده است و همه بازی‌ها را باید در خانه حریف انجام دهیم.

وی افزود: پارس جنوبی بوشهر و گلساپوش یزد هر دو مدعی قهرمانی هستند و این دو تیم از لحاظ زیرساخت‌ها و شرایط موجود از ما خیلی جلوتر هستند. موج سواران نوشهر نیز ملی‌پوش جذب کرده است و تنها تیمی که کاملاً بومی و جوان کار کرده‌، تیم ماست که توانستیم با برنامه پیش بیایم.

نادری ادامه داد: حضور در بین چهار تیم تبعات دارد و الان در بین چهار تیم قرار گرفته‌ایم که سال آینده انتظار دارند قهرمان شویم و امیدوارم بتوانیم این موضوع را مدیریت کنیم که مشکلی ایجاد نشود.

کد خبر 444012

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.