کرمانشاه میزبان رویداد استارتاپی شهر سبز

جلسه هماهنگی برگزاری رویداد استارتاپی "شهر سبز" با حضور مدیران معاونت فرهنگی شهرداری کرمانشاه، دانشگاه های رازی و علمی کاربردی همیاری شهرداری و مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری ها برگزار شد.

به گزارش ایمنا، مهدی عبدالمالکی، سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری کرمانشاه با استقبال از این طرح، پروراندن ایده‌ها و استفاده از تمام ظرفیت‌ها در زمینه تحول شهر را گامی مؤثر در توسعه کرمانشاه دانست.

وی با اشاره به اهمیت مشارکت شهروندان در قالب ارائه ایده‌های خود، گفت: کرمانشاه ظرفیت تبدیل شدن به سبزترین شهر غرب ایران را داراست و این مهم به طور حتم با مشارکت و همراهی مردم بهتر و سریع‌تر محقق خواهد شد.

معاون فرهنگی شهردار کرمانشاه همچنین ضمن قدردانی از سازمان همیاری شهرداری و مجموعه دانشگاهی این سازمان بر تعامل کامل سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری با آیت رویداد فناورانه تاکید کرد.

گفتنی است؛ این رویداد با محورهای امور فرهنگی و سایر امور مرتبط با شهر، محیط زیست و مدیریت پسماند، فضای سبز و مبلمان شهری، حمل و نقل و ترافیک، معماری و شهرسازی، شهر هوشمند، خدمات شهری و گردشگری و به همت مرکز علمی کاربردی سازمان همیاری شهرداری‌های استان انجام می‌گیرد.

کد خبر 444003

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.