مشارکت مردم برای ساماندهی مناطق کم برخوردار مشهد

شهردار مشهد با اشاره به سیاست‌های مدیریت شهری و شورای شهر برای ساماندهی مناطق پیرامونی و کم برخوردار از جمله شهرک‌های شهید رجایی و باهنر گفت: برای پیشبرد این هدف همراه با درنظر گرفتن اعتبارات، نیازمند مشارکت و همکاری مردم به ویژه ساکنان این مناطق هستیم.

به گزارش ایمنا، محمد رضا کلائی در سومین نشست مردمی با ساکنان شهرک‌های شهید رجایی و باهنر که در مسجد جوانان بنی هاشم برگزار شد، اظهار کرد: در دو نشست قبلی جمع بندی در خصوص اولویت‌های مورد نظر برای ساماندهی شهرک شهید رجایی و باهنر انجام شد.

وی افزود: خوشبختانه با تصویب طرح تفصیلی این دو شهرک از بابت نبود طرح مشکلی وجود ندارد و اکنون می‌توان پروژه‌ها را مبتنی بر طرح تفصیلی این دو شهرک اجرا کرد.

شهردار مشهد تصریح کرد: یکی از تصمیمات گرفته شده در این نشست‌ها، پیگیری پروژه‌ها در هر حوزه با محوریت مسجد هر محله است، بنابراین ۱۴ مسجد موجود در این شهرک می‌توانند متولی پیگیری و به سرانجام رساندن یک پروژه باشند.

وی گفت: درمجموع برای ساماندهی مناطق پیرامونی و کم برخوردار مشهد، اجرای حدود ۸۵ پروژه بزرگ و کوچک را مد نظر قرار داده‌ایم که به زودی رونمایی خواهد شد، اما بر این نکته تاکید داریم که این پروژه‌ها تنها با مشارکت و همکاری مردم به ویژه ساکنان محل و سایر دستگاه‌های ذی ربط به سرانجام خواهد رسید.

کد خبر 444002

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.