۲۳ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۶
سوارز و بی‌مهری عجیب بارسا

سرباز جنگنده خط حمله بارسایی‌ها که با گل‌زنی‌های متعددش تبدیل به یکی از برترین‌های تاریخ آبی و اناری‌ها شده بود، این روزها با بی مهری فراوانی از سوی سران تیمش مواجه شده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، بارسلونا شب گذشته در یک دیدار دوستانه به مصاف خیمناستیک رفت. فارغ از اینکه نتیجه حاصل‌ شده در این دیدار دوستانه چه بود، دعوت نشدن سوارز به این بازی و تمایل نداشتن کومان برای استفاده از این مهاجم اروگوئه‌ای شاید مهمترین اتفاق این دیدار بود.

پیش‌ از این سرمربی هلندی به مهاجم بارسا گفته بود که دیگر نیازی به او ندارد و او باید دنبال یک تیم جدید باشد. برخی گزارش داده‌اند که سوارز با یوونتوس به توافق شخصی نیز رسیده و تنها عامل بازدارنده از حضور او در تورین، اصرار برای جذب تمام مبلغ قرارداد با بارسلوناست.

اگرچه با توجه به شرایط موجود، اختلاف‌نظر و جنگ میان بارسا و سوارز اجتناب‌ناپذیر بوده، اما مسئله اصلی این است که هر دو طرف تلاش کنند تا به یکدیگر بی‌احترامی نکنند.

سوارز بازیکنی نیست که از تیم اصلی کنار گذاشته شود. او علی‌رغم سن تقریباً بالایش هنوز عملکرد خوبی دارد و برخورد بارسا با او اصلاً درست نبود. کنار گذاشته شدن آن هم تنها طی یک مکالمه تلفنی چنددقیقه‌ای چیزی نیست که نشان‌ دهنده احترام متقابل سوارز و بارسلونا باشد.

البته هنوز هم تصمیم اصلی با سوارز است که چطور به عملکرد نامطلوب بارسا پاسخ دهد. مشخصاً سران تیم با او بی‌مهری کرده‌اند و این بازیکن آنقدر در بارسا درخشیده و افتخارآفرینی کرده که نمی‌شود به‌ هیچ‌ وجه رفتار سران بارسا را توجیه‌پذیر دانست.

بارتومئو نیز اگرچه گفته همه بازیکنان باسابقه بارسا در زمان جدایی از تیم باید یک مراسم خداحافظی باشکوه و شایسته داشته باشند، اما حالا که همه‌چیز در سرنوشت مدیران بارسا رو به تلخی گذاشته شاید نتوان انتظار داشت که نحوه جدایی سومین گلزن برتر تاریخ آبی اناری‌ها نیز آنچنان درخور و شایسته باشد.

کد خبر 443987

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.