اعلام فراخوان پذیرش کانون نقاشان ویژه کودکان نقاش

فراخوان پذیرش کودکان علاقه مند به نقاشی رده سنی ۵ تا ۱۲ سال در خانه کودک وابسته به سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری اصفهان اعلام شد.

به گزارش ایمنا، مدیر خانه کودک با بیان این خبر گفت: کانون نقاشان از سال ۹۲ شکل گرفت که بسیار موفق بوده و تاکنون کودکان با استعدادی را در زمینه نقاشی به جامعه معرفی کرده است.

زهرا کاظمی با بیان اینکه پذیرش کودکان علاقه مند به نقاشی از ۵ تا ۱۲ سال انجام می‌شود، اظهار کرد: این فراخوان که تا ۳۰ شهریور مهلت ثبت نام دارد، مربوط به کودکانی است که فکر می‌کنند در زمینه هنرهای تجسمی و نقاشی مهارت دارند.

وی افزود: وقتی کودکان آموزش‌های اولیه را گذراندند و با مفهوم هنر، شکل، رنگ و کلیات نقاشی آشنا شدند می‌توانند به عضویت کانون در آمده و با پرداخت هزینه‌ای سالانه هفته‌ای یک بار تحت آموزش مستقیم قرار گیرند اما در شرایط فعلی آموزش‌ها به صورت مجازی انجام می‌شود.

مدیر خانه کودک تصریح کرد: علاقه مندان برای شرکت در فراخوان پذیرش کانون نقاشان که از سوی خانه کودک وابسته به سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان اعلام شده است می‌توانند با شماره ۳۶۲۷۵۰۴۰ تماس بگیرند تا از کودکان آن‌ها برای عضویت تست استعداد و علاقه گرفته شود.

گفتنی است؛ تمام کودکانی که عضو کانون می‌شوند کارت عضویت دریافت کرده تا با آموزش‌های مستقیم بتوانند در فعالیت‌های استانی، کشوری و بین‌المللی شرکت کنند.

کد خبر 443982

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.