تشدید نظارت بر حمل و نقل عمومی با آغاز بازگشایی مدارس

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بندرعباس گفت: همزمان با بازگشایی مدارس اکیپ‌های نظارت و بازرسی سازمان بر چگونگی عملکرد ناوگان حمل و نقل عمومی و سرویس مدارس تحت شرایط کنونی، نظارت ویژه‌ای را آغاز کردند.

حسین اخلاقی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با اشاره به گسترش بیماری کرونا و شروع مجدد مدارس، گفت: همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید، سازمان حمل و نقل با چند تیم نظارتی بر کار شرکت‌های سرویس مدرسه و همچنین فعالیت رانندگان تاکسی و اتوبوس نظارت می‌کند.

وی افزود: به دلیل شرایط فعلی پنج اکیپ بازرسی به صورت ویژه کار نظارت بر رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در تاکسی، اتوبوس و سرویس مدرسه، همچنین رعایت اصول ایمنی و مقررات رانندگی را بررسی خواهند کرد.

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بندرعباس تصریح کرد: در این ایام تیم‌های نظارتی هر روز از وضعیت خدمات دهی سرویس‌های مدرسه بازدید می‌کنند و ساماندهی تاکسی‌ها و مسافربرهای شخصی از دیگر اقداماتی است که توسط سازمان حمل و نقل انجام گرفته است.

وی ادامه داد: همچنین می‌توان به اقدامات برای رعایت فاصله گذاری اجتماعی در تمامی اتوبوس‌های درون شهری اشاره کرد که صندلی‌ها با برچسب علامت گذاری شدند.

اخلاقی از شهروندان و دانش آموزان درخواست کرد: برای حفظ سلامت خود و دیگران بدون ماسک و رعایت فاصله فیزیکی از خودروهای حمل و نقل عمومی و سرویس مدارس استفاده نکنند.

کد خبر 443964

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.