رویکرد متفاوت شهرداری صدرا در دهه دوم محرم

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری صدرا گفت: شهرداری این شهر با اتخاذ رویکرد هنرمندانه و اجرای برنامه‌های متفاوت برای بزرگداشت دهه دوم عزای حسینی (ع) اقدام می‌کند.

عباس فرج‌زاده در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در دهه دوم ماه محرم با توجه به شرایط ویژه ایجاد شده در نتیجه شیوع ویروس کرونا و نبود امکان برگزاری تجمعات مردمی، حضور گروه‌های سرود در مجتمع‌های مسکونی و نقاط پرجمعیت شهری صدرا و استمرار ویژه برنامه‌های سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) برنامه ریزی شده است.

وی با بیان اینکه در شرایط قبل از شیوع کرونا، برنامه‌ها به شیوه‌های مرسوم و متمرکز برگزار می‌شد، عنوان کرد: قبلاً شهروندان نیز در این اجتماعات حاضر می‌شدند، اما با توجه به وضعیت خطرناک ایجاد شده و ممنوعیت برپایی اجتماعات مردمی، تلاش کردیم تا برنامه‌های فرهنگی و هنری عاشورایی را با رویکردی جدید اجرا کنیم.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری صدرا گفت: در شرایط فعلی، امکانی فراهم شده تا بتوانیم با حضور در مجتمع‌های مسکونی پرجمعیت، امکانات فرهنگی شهرداری را در اختیار شهروندان قرار دهیم.

فرج‌زاده ادامه داد: اجرای برنامه در مجتمع ۴۰۰ واحدی باران در فاز یک، مجتمع ۹۹۲ واحدی غدیر و مجتمع ۷۵۰ واحدی شهید گلبیدی در فاز دو و برخی نقاط عمومی شهر نظیر میدان گل‌ها (فلکه سنگی) در همین راستا انجام شده است.

وی از تولید کلیپ به مناسبت هفته دفاع مقدس و ایام عزای حسینی در روزهای آینده خبر داد و خاطرنشان کرد: کلیپ‌های تهیه شده از برنامه‌ها به تفکیک مجتمع، در سایت، صفحه مجازی و کانال‌های شهرداری صدرا منتشر خواهد شد.

کد خبر 443954

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.