روزنامه‌های ورزشی ۲۳ شهریور؛ یحیی سرمربی ۲۰ میلیاردی

برخی رسانه‌ها مدعی شدند یحیی گل محمدی برای تمدید قرارداد خود خواستار قرارداد ۲۰ میلیاردی بوده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز -یکشنبه ۲۳ شهریور- را در بسته خبری روزنامه‌های ورزشی ایمنا بخوانید؛

"خبرورزشی" با عنوان "سنگ بزرگ استرا پیش پای استقلال" مدعی شد به تعویق افتادن حضور استراماچونی در استقلال به دلیل شروط مرد ایتالیایی است و او برای مذاکره سنگ‌های زیادی را پیش پای استقلال گذاشته است.

"گل" با عنوان"استقلال قید علی کریمی را زد" مدعی شد مدیران استقلال بعد از عدم توافق با علی کریمی قید همکاری با او برای فصل آینده را زده‌اند و هافبک دفاعی با کلاس استقلال را باید فصل آینده با پیراهن تیم‌های دیگر مشاهده کرد.

"فرهیختگان ورزشی" با عنوان "بعد از برانکو نوبت کالدرون است" مدعی شد مدیران پرسپولیس بعد از حل احتمالی پرداخت‌های برانکو با معضلات شکایت گابریل کالدرون رو به رو می‌شوند و این موضوع یک وضعیت دشوار را برای مدیریت سرخ‌پوشان ایجاد می‌کند.

"خراسان ورزشی" با عنوان "یحیی، سرمربی ۲۰ میلیاردی پرسپولیس" مدعی شد یحیی گل محمدی بعد از تهدید به استعفا از سمت سرمربیگری پرسپولیس خواستار قرارداد ۲۰ میلیاردی شده البته که رسانه‌ها گزارش‌هایی مبنی بر قرارداد دو ساله و ۱۱ میلیاردی منتشر کرده اند.

"ایران ورزشی" با عنوان"پرونده مربی ایتالیایی بسته می‌شود؟ " مدعی شد بازگشت استراماچونی به ایران سخت و دور از دسترس به نظر می‌رسد و این مربی محبوب گویا فصل آینده را با استقلال آغاز نخواهد کرد.

"شوت" با عنوان "دور زدن قانون" به پاسخ منفی فدراسیون فوتبال به بازگشت استراماچونی پرداخت، موضوعی که باعث شد دادستانی کل کشور برای کمک به بازگشت استراماچونی به وزیر ورزش کشور نامه بزند.

"هواداران پرسپولیس" با عنوان"یحیایی که منتظرش بودیم" به پیام اتحاد یحیی گل محمدی بعد از تمدید قرارداد با پرسپولیس پرداخت، کسی که در پیام خود امیدهای زیادی را هواداران پرسپولیس داده است.

"صدای سپاهان" با عنوان "پیام نامبروان ایرانه" به اظهارات رحمان احمدی مربی دروازه‌بان‌های سپاهان پرداخت، کسی که این روزها علاقه و اعتقاد خود به نیازمند را به طور علنی و رسانه‌ای بیان کرده است.

کد خبر 443934

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.