ایجاد ۴۰ ایستگاه دوچرخه در قزوین/اجرای کمربند سبز شهر بیرجند

در این بسته خبری از انتشارگاز متان و بوی نامطبوع در محل دفن نازلو تا نقش فرهنگسراهای قشم در پویایی و توسعه فرهنگی و نصب دوربین‌های پایش تصویری در سبزوار را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور شاهد رویدادهای مهمی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

انفجار مهیب در نسیم شهر

کیان سلطانپور، مسئول آتش نشانی شهرداری نسیم شهر گفت: در پی انفجار ساختمان سه طبقه در نسیم شهر به ۳۰ ساختمان و ۲۳ خودرو خسارت وارد شد.

لزوم رفع مشکلات تردد در جزیره خارک

عبدالحمید صفایی، شهردار جزیره خارک گفت: معضل تردد جزیره خارک یکی از مشکلات دیرینه مردم این جزیره است که باید به صورت ریشه‌ای رفع شود.

روند ساخت نیروگاه زباله سوز ساری

ساخت نیروگاه زباله سوز ساری با همت و تلاش مجموعه شهرداری ساری سرعت چشمگیری به خود گرفته است که نشان از توجه و دغدغه مدیریت شهری نسبت به مطالبات شهروندان دارد.

پروژه بهسازی جداره خیابان امام (ره) و بازار شیخ علاء الدوله سمنان

تفاهم‌نامه همکاری مشترک بین اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان و شهرداری سمنان برای اجرای پروژه بهسازی جداره خیابان حضرت امام خمینی (ره) و بازار شیخ علاءالدوله سمنان امضا شد.

اجرای کمربند سبز شهر بیرجند

محمد علی جاوید، شهردار بیرجند در جلسه پیش بینی و پیشگیری از گسترش بافت‌های ناکارآمد جدید (حاشیه نشینی) و اجرای طرح کمربند سبز شهری اظهار داشت: برای جلوگیری از گسترش معضل حاشیه نشینی، بدون تردید ایجاد کمربند سبز بهترین راهکار و طرح اثرگذار در جلوگیری از این معضل است.

نصب ۴۰ ایستگاه دوچرخه جدید در قزوین

سعید جهانگیری، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: بر اساس نیازسنجی‌های صورت گرفته ۴۰ ایستگاه دوچرخه جدید با ظرفیت ۸۰ فضای پارک در سه ماه گذشته در سطح شهر نصب شد.

شهرداری پره‌سر نیازمند نیرو و تجهیزات است

شهرام شهابی، شهردار پره‌سر گفت: واحد آتش‌نشانی و خدمات ایمنی این شهرداری به شدت نیازمند تأمین نیرو، تجهیزات و خودرو آتش‌نشانی است.

پرسنل اتوبوسرانی یاسوج ۷ ماه حقوق نگرفتند

ضرغام خلقی پور، رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یاسوج گفت: پرسنل اتوبوسرانی و حمل و نقل عمومی شهر یاسوج حدود ۷ ماه حقوق نگرفته‌اند.

نقش فرهنگسراهای قشم در پویایی و توسعه فرهنگی

سید مسعود آل عبایی، شهردار شهر قشم در بازدید از فرهنگسرای شهرداری بر نقش اثرگذار این مجموعه در پویایی و توسعه فرهنگی شهر تاکید کرد.

نصب دوربین‌های پایش تصویری در سبزوار

حسین دارینی، رئیس اداره فن‌آوری اطلاعات شهرداری سبزوار از نصب ۲۰ دوربین پایش تصویری در این شهر خبر داد.

کد خبر 443919

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.