ظریف: آیت‌الله صانعی از پیشتازان انقلاب اسلامی بود

وزیر امور خارجه در پیامی درگذشت آیت‌الله العظمی شیخ یوسف صانعی را تسلیت گفت و افزود: آیت‌الله العظمی صانعی از پیشتازان انقلاب اسلامی بود.

به گزارش ایمنا و به نقل از اداره کل اطلاع‌رسانی و امور سخنگویی وزارت امور خارجه، در پیام تسلیت «محمد جواد ظریف» آمده است: ارتحال مجتهد آزاده و نواندیش حضرت آیت‌الله العظمی صانعی (قدس سره) را به ساحت مبارک حضرت حجت بقیه‌الله الاعظم (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی، حوزه‌های علمیه و ارادتمندان و دوستداران و مقلدان آن فقید سعید به ویژه بیت شریف و وابستگان و فرزندان محترم‌شان تسلیت عرض می‌کنم.

وزیر امور خارجه با اشاره به نقش آیت‌الله صانعی در پیروزی انقلاب اسلامی تصریح کرد: رحلت آن عالم پرهیزگار که از شاگردان و ارادتمندان حضرت امام خمینی (ره) و پیشتازان انقلاب اسلامی بود و همه عمر پربرکت خود را در مسیر رضایت خداوند و اعتلای کلمه حق و خدمت به مکتب اهل بیت علیهم السلام و انقلاب و جمهوری اسلامی و این کشور و مردم مسلمان و عزیز ایران اسلامی صرف کرد، ضایعه جبران‌ناپذیری است.

ظریف افزوده است: از درگاه حضرت حق تعالی علو درجات و غفران واسعه الهی و همجواری با علما و صلحا و شهدا برای آن فقید سعید و صبر جمیل و اجز جزیل برای بیت محترم و بستگان و فرزندان محترم شأن مسئلت می‌کنم.

کد خبر 443909

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.