لیگ دو و میدانی بهتر از سال های قبل شده است

قهرمان پرش ارتفاع سپاهان گفت: با توجه به نبود زیر ساخت فدراسیون ترجیح می‌دهد با دردسر کمتر مسابقات را در تهران برگزار کند، اما برای ورزشکاران تنوع خوب است و اگر رقابت‌ها در شهرهایی که ارتفاع دارد مانند شیراز برگزار شود به نفع ما خواهد بود.

کیوان قنبرزاده در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در رابطه با مسابقات لیگ برتر دو و میدانی، اظهار کرد: مرحله اول لیگ برتر را داشتیم که با تیم سپاهان شرکت کردم و موفق شدم مقام اول را به دست آورم. برگزاری لیگ بهتر از سال‌های قبل شده زیرا باشگاهی مانند سپاهان و پلیمر تیم‌داری می‌کنند که سطح رقابت را بالا برده ولی رکوردها تفاوتی نکرده و مانند سال‌های گذشته است.

وی با بیان اینکه باشگاه سپاهان بعد از چند سال کلاس تیم‌داری را بالا برده است، تصریح کرد: سپاهان در تیم‌داری و نحوه بستن قرارداد باشگاه خاصی است و خوب عمل می‌کند، امیدوارم روند آن در دو میدانی ادامه پیدا کند و ورزشکاران خود را به مسابقات بین المللی بفرستد.

قهرمان پرش ارتفاع در خصوص میزبانی تهران، خاطر نشان کرد: معمولاً دو و میدانی حاشیه خاصی در این مورد ندارد، سپاهان هم که شخصی بود و مشکل خاصی نداشتیم.

قنبرزاده با اشاره به اینکه زیر ساخت‌های مناسب برای برگزاری مسابقات در شهرهای دیگر وجود ندارد، گفت: با توجه به نبود زیرساخت فدراسیون ترجیح می‌دهد با دردسر کمتر مسابقات را در تهران برگزار کند، اما برای ورزشکاران تنوع خوب است و اگر رقابت‌ها در شهرهایی که ارتفاع دارد مانند شیراز برگزار شود به نفع ما خواهد بود.

وی در رابطه با تمریناتی که داشته، اظهار کرد: امسال، سال المپیک بود و صرفاً برای مسابقات لیگ تمرین نکردم ولی کرونا باعث شد تمامی رقابت‌ها کنسل شود و تنها لیگ و دو مرحله جایزه بزرگ برگزار شود. تمرینات خوبی داشتم امیدوارم بتوانم رکورد خوبی ثبت کنم.

کد خبر 443903

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.