سرویس کارشناسی خودروی معتبر «کارنامه» در نصف جهان

اصفهان، نصف جهان، به عنوان سومین استان پرجمعیت ایران، سومین شهر مقصد «کارنامه» شد.

از ابتدای شهریورماه اصفهانی‌های عزیز به یکی از معتبرترین سرویس‌های کارشناسی خودروی کشور که پیش از این تنها در تهران و کرج در دسترس بود، دسترسی دارند.

برای استفاده از این سرویس کافی است درخواست خود را در سایت کارنامه ثبت کنید یا با شماره تلفن ۰۲۱۹۱۰۰۴۳۴۳ تماس بگیرید. در کمتر از سی دقیقه کارشناس کارنامه در محل شما حاضر خواهد بود.

کارنامه در حالی کار خود را در اصفهان آغاز می‌کند که بازار خرید و فروش خودروهای دست‌دوم در اصفهان، به عنوان یکی از قطب‌های خرید و فروش خودرو در مرکز کشور، به یک سرویس کارشناسی معتبر و حرفه‌ای نیاز مبرمی داشت.

کارنامه به عنوان کامل‌ترین سرویس کارشناسی خودروی کشور با بررسی بیش از ۴۰۰ نقطه از خودرو می‌تواند به شما در خرید درست، دقیق و به قیمت یک خودرو دست‌دوم یا نو کمک کند.

کارنامه چیست و چه کمکی به شما می‌تواند بکند؟

کارنامه یک سرویس کارشناسی خودرو در محل است که با بررسی ۴۳۵ آیتم از خودرو که شامل بررسی ۷ بخش اصلی بدنه، لاستیک‌ها، فضای داخلی و تجهیزات، موتور و انتقال قدرت، تعلیق، فرمان، ترمز، آپشن‌ها و اسناد و مدارک، می‌شود، وضعیت سلامت یک خودرو را با جزئیات کامل موشکافی می‌کند. کارنامه در حال حاضر کامل‌ترین گزارش کارشناسی خودرو کشور است.

گزارش کارنامه دقیق، جامع و مصور است. کارشناسان کارنامه پس از ارائه گزارش کارشناسی، با اتکا به اطلاعات سایت دیوار، یک بازه قیمتی منصفانه برای خودرو کارشناسی‌شده پیشنهاد می‌دهند تا خریدار بتواند با چشم باز و خیال راحت برای خرید خودرو اقدام کند.

گزارش کارشناسان کارنامه در صورت بروز هرگونه اتفاقی تا سقف ۱۰ میلیون تومان گارانتی دارد.

کارشناسان کارنامه از بین افراد خبره و با تجربه انتخاب شده‌اند، دوره‌های آموزشی را در آکادمی کارنامه و تحصیلات تکمیلی خود را در دانشگاه صنعتی شریف طی کرده‌اند و موفق به کسب گواهینامه‌های معتبر شده‌اند.

چرا کارشناسی؟ چرا کارنامه؟

کارشناسی خودرو به خریدار کمک می‌کند هوشیارانه‌تر خرید کند. بیشتر خریداران از موضوعات مختلف مربوط به خودرو که می‌تواند روی قیمت آن تأثیرگذار باشد، اطلاعات دقیقی ندارند. به همین دلیل یک کارشناس خبره با ابزارهای سنجش دقیق و به‌روز و با اتکا به دانش خود از خودروهای روز دنیا، می‌تواند به یک خرید آگاهانه کمک کند.

همیشه فروشندگان دوست دارند خودروی خود را به قیمت بالاتری بفروشند، اما یک کارشناس مطلع و به‌روز می‌تواند با ارائه بازه قیمتی مناسب، به خریداران کمک می‌کنند تا خودروی مورد نظرشان را با قیمتی منصفانه خریداری کنند.

تعمیرکاران سنتی نیز تنها به بررسی مواردی مثل بدنه ماشین می‌پردازند در حالی که برای کارشناسی یک خودرو صدها آیتم باید بررسی شود. از سوی دیگر و از همه مهم‌تر، یک کارشناس خودرو باید بی‌طرف باشد تا اعتماد خریدار و فروشنده را با هم بتواند جلب کند. بی‌طرفی به معنای نداشتن سود و سهمی از انجام شدن یا نشدن معامله است. برای همین یک سرویس کارشناسی خودرو کامل و جامع، با کارشناسانی متخصص و آموزش‌دیده که هیچ نفعی از معامله نمی‌برند، می‌تواند بهترین انتخاب یک خریدار حرفه‌ای باشد.

نحوه استفاده از خدمات کارشناسی خودرو در اصفهان

چنانچه ساکن اصفهان هستید و قصد استفاده از خدمات کارشناسی خودروی کارنامه را دارید، می‌توانید از طریق وب‌سایت کارنامه به آدرس karnameh.com، یا تماس با شماره تلفن ۰۲۱۹۱۰۰۴۳۴۳ درخواست کارشناسی خود را ثبت کنید. کارشناسان کارنامه برای بازدید خودرو موردنظرتان، در کمتر از نیم ساعت در محل شما حاضر خواهند بود. آنها در کمتر از ۹۰ دقیقه خودرو را بررسی و کارشناسی کرده و گزارش جامع و کاملی همراه با بازه پیشنهادی قیمت آن ارائه خواهند کرد.

کد خبر 443889

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.