فوت راننده ۵۵ ساله در حادثه تصادف بزرگراه گورت

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از فوت مرد ۵۵ ساله در حادثه تصادف خودرو پژو روآ و پیکان در بزرگراه گورت اصفهان خبر داد.

فرهاد کاوه آهنگران در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص حادثه تصادف دو خودرو پیکان و پژو روآ، اظهار کرد: این حادثه در ساعت ۱۱ و ۲۹ دقیقه امروز (شنبه) به ستاد فرماندهی آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان اعلام شد.

وی افزود: در این حادثه که در بزرگراه گورت نرسیده به باغ رضوان رخ داد، دو خودرو پیکان و روآ با یک دیگر برخورد شاخ به شاخ داشته‌اند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با بیان اینکه نیروهای امداد و نجات از ایستگاه‌های چهار و ۱۵ به محل این حادثه اعزام شدند، اضافه کرد: مرگ راننده ۵۵ ساله خودرو روآ در این حادثه توسط عوامل اورژانس تأئید شد.

وی همچنین در خصوص آتش سوزی در یک ساختمان اداری در میدان جمهوری اصفهان، اظهار کرد: این حادثه در ساعت ۱۴ و ۲۴ دقیقه امروز (شنبه) به ستاد فرماندهی آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان اعلام شد.

وی ادامه داد: در این حادثه یکی از اتاق‌های طبقه چهارم ساختمان که خالی از سکنه بود طعمه حریق شد.

فرهاد کاوه آهنگران با بیان اینکه نیروهای امداد و نجات از ایستگاه‌های چهار و ۱۵ به محل این حادثه اعزام شدند، تصریح کرد: بعد از عملیات باز کردن در منزل، اطفا حریق در کمترین زمان انجام شد.

کد خبر 443875

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.