"حمام شیشه" به شهرداری سنندج واگذار شد

شهردار سنندج از صدور سند مالکیت حمام شیشه به نام این شهرداری خبر داد و گفت: حمام تاریخی شیشه پس از توافق با مالک و با هزینه پنج میلیارد ریالی به طور کامل در تملک شهرداری قرار گرفت.

به گزارش ایمنا، حشمت الله صیدی با بیان اینکه پس از توافق با مالک، حمام شیشه تملک شد، اظهار کرد: حمام تاریخی شیشه در ضلع شمالی بلوار کردستان در سنندج و مجاور پل و مسجد ملأ ویسی قرار دارد و از بناهای قدیمی و آثار تاریخی محسوب می‌شود.

وی افزود: مالکیت ۴.۵ دانگ از حمام شیشه در سال ۱۳۸۶ توسط مالک اولیه در تملک شهرداری قرار گرفت و ۱.۵ دانگ بقیه نیز در تملک بخش خصوصی باقی ماند.

شهردار سنندج ادامه داد: در سال ۹۱ این شهرداری برای خریداری و تملک ۱.۵ دانگ این حمام اقدام کرد، سپس در سال ۹۳ هیئت کارشناسی سه‌نفره برای هر متر زمین قیمت تعیین کرد که در کمیته انطباق مورد تأیید قرار نگرفت و پس از آن هم سنوات گذشته دو بار کارشناسی شد.

صیدی یادآور شد: در این دوره و با هدف تملک کامل این بنای تاریخی توافقاتی در شورای اسلامی شهر سنندج در مورد قیمت ۱.۵ دانگ آنکه در تملک بخش خصوصی بود انجام و در اواخر سال ۹۸ مجوز هیئت تطبیق فرمانداری هم اخذ شد.

وی از صدور سند مالکیت حمام شیشه به نام شهرداری سنندج خبر داد و بیان کرد: حمام شیشه پس از توافق با مالک به طور کامل در تملک شهرداری قرار گرفت.

منبع: مهر

کد خبر 443869

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.