سطح میزبانی لیگ دو و میدانی پایین آمده است

مربی تیم دو و میدانی سپاهان گفت: به خاطر نبود رئیس فدراسیون سطح میزبانی نسبت به سال قبل پایین‌تر آمده است، امیدوارم رئیس فدراسیون مشخص شود تا کارها بهتر پیش برود.

اکبر بابائی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در رابطه با مسابقات لیگ برتر دو و میدانی، اظهار کرد: دومین سال حضور سپاهان در این مسابقات است، سال گذشته با وجود تیمی از جانب فدراسیون که بیشتر بازیکنان تیم ملی را در اختیار داشت، سپاهان مقام دوم را به دست آورد.

وی افزود: امسال با پیگیری رئیس و سرپرست هیئت دو و میدانی تیم با بازیکنان بومی برای قهرمانی تشکیل شد و تنها در رشته‌هایی که بازیکن بومی خوب نداشتند از ملی پوشان استفاده کردند. نتایج خوبی در مرحله اول مسابقات کسب شد که با قهرمانی به اصفهان بازگشتیم.

مربی تیم دو و میدانی سپاهان با بیان اینکه از ملی پوشان تنها احسان حدادی و حسن تفتیان در مسابقه حضور نداشتند، خاطر نشان کرد: اکثر قهرمانان در این رقابت حضور دارند که باعث شده کیفیت مسابقات بالا برود، اما به خاطر نداشتن رئیس فدراسیون در برگزاری مسابقه و رسیدگی داوران بی نظمی‌هایی وجود دارد.

بابائی در خصوص میزبانی مسابقات، تصریح کرد: چند سال گذشته مسابقات متمرکز نبود و شهرهایی مانند مشهد، شیراز و خوزستان میزبانی می‌گرفتند، اما پنج سال است به خاطر شرایط بد اقتصادی لیگ در ورزشگاه انقلاب تهران برگزار می‌شود. به خاطر نبود رئیس فدراسیون سطح میزبانی نسبت به سال قبل پایین‌تر آمده است، امیدوارم رئیس فدراسیون مشخص شود تا کارها بهتر پیش برود.

وی ادامه داد: در ایران پیست و ورزشگاه‌های خوبی داریم که می‌توانیم برای برگزاری مسابقات از آنها استفاده کنیم. در ورزشگاه آفتاب انقلاب تهران باد منفی است و به تایم و رکورد ورزشکاران برای حضور در مسابقات آسیایی، جهانی و المپیک آسیب می‌زند.

مربی تیم دو ومیدانی سپاهان در رابطه با حمایت‌های سپاهان، گفت: سپاهان این دوره برای ورزشکاران کم نگذاشته و حتی قبل از اینکه با آنها قرارداد امضا کند شرایطشان را پیگیری می‌کرده که خوب تمرین کنند تا رکوردی که دارند خراب نشود. مدیرعامل سپاهان اتوبوس وی آی پی باشگاه را در اختیار ما قرار داد، هتل خوب است و از لحاظ تغذیه هم مشکلی نداریم.

کد خبر 443859

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.