۲۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۵
چالش‌های جدید بنزما در فصل پیش رو

‌بنزما سی و دوساله شده است اما این مسئله هیچ تأثیری در درخشش او طی سال‌های اخیر نگذاشته به‌طوری‌که او در این سن، شاید بهترین دوران فوتبالی خود از لحاظ آمادگی را پشت سر می‌گذارد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از مارکا، کریم بنزما مهاجم فرانسوی تیم رئال مادرید در طی دهه اخیر موفق شده نه تنها جایگاه ثابتی برای خود در جمع رئالی‌ها پیدا کند، بلکه بارها و بارها به کمک این تیم آمده و رکوردهای بسیاری را نیز به ثبت رسانده است.

بنزما به‌عنوان یک بازیکن خارجی در لیگ اسپانیا در بازی‌های زیادی برای رئال مادرید به میدان رفته و ۵۱۳ بار پیراهن این تیم را به تن کرده. از این نظر حیث تنها روبرتو کارلوس با ۵۲۷ بازی شرایط بهتری دارد که انتظار می‌رود بنزما با پشت سر گذاشتن فصل جاری بتواند این رکورد را نیز از آن خود کند.

او همچنین جز پنج گلزن برتر تاریخ باشگاه رئال مادرید نیز هست. او که پیش‌ازاین ازنظر گلزنی بازیکنانی همچون فرانس پوشکاش و هیگو سانچز را پشت سر گذاشته، در مقابل خود سانتیلانا را می‌بیند که با ۴۱ گل بیشتر (۲۹۰ گل زده) در جایگاه چهارم برترین گلزنان تاریخ رئال مادرید است.

بنزما با حضور قریب به یک دهه در رئال مادرید تاکنون ۶۶۱ بازی برای این تیم انجام داده و می‌توان پیش‌بینی کرد که شاید در سال جاری این تعداد نیز به عدد ۷۰۰ برسد تا بنزما هم به باشگاه هفت صدتایی های رئال اضافه شود. بازیکنی بی‌نظیر که آمار و ارقام ثبت‌شده توسط او در لباس کهکشانی‌ها، او را بدون شک تبدیل به یکی از برترین‌های تاریخ این باشگاه کرده است.

کد خبر 443848

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.