افزایش امکانات اختصاصی بانوان در بیرجند

شهردار بیرجند از افزایش امکانات و خدماتواختصاصی مدیریت این شهر برای بانوان خبر داد.

به گزارش ایمنا، محمدعلی جاوید با تاکید بر ضرورت ایجاد و توسعه مراکز تفریحی، ورزشی، فرهنگی و هنری ویژه بانوان در شهرستان، اظهار کرد: با توجه به اینکه شهر بیرجند شهر مذهبی می‌باشد توسعه زیر ساخت‌ها در راستای افزایش پارک‌های بانوان ضروری است.

وی افزود: امروزه بانوان می‌توانند نقش مؤثری در مدیریت شهری داشته باشند و این مستلزم همکاری بانوان در مسائل مختلف اجتماعی و فرهنگی و همچنین رصد مشکلات و انتقال موضوعات است.

شهردار بیرجند از تجهیز و گسترش پارک بانوان خبر داد و خاطرنشان کرد: برخی از فضاهای ورزشی در پارک بانوان پیش بینی نشده است و یا وسعت کمی دارد لذا مقرر گردید به فضای فعلی پارک، متراژ ۱۰۵۰۰ متر مربع در قالب توسعه فضای سبز و فضای نشستن، زمین‌های ورزشی فوتسال، هندبال، بسکتبال و احداث سرویس بهداشتی اضافه گردد که با اضافه شدن این متراژ، مساحت کل پارک بانوان به ۳.۵ هکتار افزایش پیدا می‌کند و پارک بانوان می‌تواند نقش مهمی در پر کردن اوقات فراغت بانوان شهرستان داشته باشد.

جاوید گفت: ساخت این پارک یکی از نیازهای بانوان شهر بیرجند و گامی برای رشد فعالیت‌های زنان و بهره‌مندی بیشتر آنان از خدمات شهری بوده و اینک به دلیل شرایط مساعد، مورد استقبال زیاد بانوان قرار گرفته است.

کد خبر 443835

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.