امواج بارش زا در غرب و جنوب اصفهان فعال است

رئیس اداره پیش بینی هواشناسی استان اصفهان گفت: جوی به نسبت پایدار از روز یکشنبه در بسیاری از مناطق استان حاکم می شود و دما تغییر محسوسی ندارد.

زهرا سیدان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: نقشه‌های هواشناسی بیانگر ناپایداری‌های ضعیف در سطح استان اصفهان است بر این اساس وضعیت جوی بسیاری از مناطق صاف تا کمی ابری و در ساعات بعد از ظهر گاهی افزایش ابر و وزش باد به نسبت شدید پیش بینی می‌شود.

وی به احتمال بارندگی‌های پراکنده در مناطق غرب و جنوب استان در ساعات پیش رو اشاره کرد و افزود: بارش‌های خفیف از خوانسار با میانگین شش دهم میلی متر و چادگان با میانگین ۲ دهم میلی متر در ۲۴ ساعت گذشته ثبت شده است.

رئیس اداره پیش بینی هواشناسی استان اصفهان با بیان اینکه جوی به نسبت پایدار از فردا در بسیاری مناطق استان حاکم می‌شود، گفت: بیشینه دما در کلانشهر اصفهان امروز به ۳۲ درجه سانتی گراد بالای صفر و کمینه دما صبح فردا به ۱۷ درجه سانتی گراد بالای صفر می‌رسد.

وی با بیان اینکه دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده تغییر محسوسی ندارد، اضافه کرد: کاشان با دمای ۳۶ درجه سانتی گراد بالای صفر و بوئین و میاندشت با دمای ۶ درجه سانتی گراد بالای صفر به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین مناطق استان پیش بینی می‌شود.

کد خبر 443832

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.