انجام ۱۵۱ عملیات امدادی توسط آتش‌نشانان قزوینی

سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین گفت: در نیمه اول شهریورماه، آتش نشانان قزوینی، ۱۵۱ عملیات امداد و نجات و اطفای حریق انجام دادند.

به گزارش ایمنا، موسی خانی اظهار کرد: در نیمه اول شهریور ماه، ۱۵۱ مورد عملیات امداد و نجات و اطفای حریق توسط آتش‌نشانان قزوینی انجام شد که همچنان مأموریت‌های مربوط به نجات افراد از آسانسور بیشترین عملیات امداد و نجات در این سازمان را شامل می‌شود.

وی افزود: در ۱۵۰ روز نخست سال به طور متوسط روزانه ۱۴ عملیات توسط پرسنل این سازمان انجام شده بود که نشان از کاهش عملیات‌ها دارد.

سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین با بیان اینکه همچنان تعداد عملیات‌های امداد و نجات حدود دوبرابر عملیات‌های اطفای حریق است افزود: اطفای حریق منزل مسکونی بیشترین آمار مربوط به اطفای حریق را به خود اختصاص داده است.

خانی ضمن تشکر از رعایت نکات ایمنی توسط شهروندان از آنان خواست تا نسبت به تجهیز خودروهای خود به کپسول خاموش‌کننده آتش اقدام کنند.

وی افزود: اطفای حریق خودرو در لحظات اولیه می‌تواند از خسارات مالی و جانی جلوگیری کند که این امر نیازمند داشتن و تجهیز کپسول خاموش‌کننده مناسب در خودرو است.

کد خبر 443787

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.