۲۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۷
رفع ۸۰ درصد آبگرفتگی معابر قزوین

مدیر هماهنگی و نظارت بر سازمان‌های خدمات شهری شهرداری قزوین گفت: ۸۰ درصد آبگرفتگی معابر این شهر با اصلاح عمرانی قابل رفع است.

به گزارش ایمنا، محمد وفایی‌راد با اشاره به اینکه از زمان تشکیل کارگروه رفع آبگرفتگی معابر در اواسط سال گذشته تاکنون، ۱۰ جلسه در سطوح مدیریتی و کارشناسی برگزار شده است، اظهار کرد: در این مدت ۱۵۰ نقطه آبگیر در سطح شهر شناسایی شده که از این تعداد شناسایی ۹۰ نقطه توسط حوزه نظارت و ۶۰ نقطه نیز از طریق تماس‌های مردمی با سامانه ۱۳۷ صورت گرفته است.

وی افزود: از مجموع نقاط شناسایی‌شده کمتر از ۱۰ درصد دارای وضعیت بحرانی بوده و غالب آبگرفتگی‌ها در کوتاه‌ترین زمان توسط نیروهای خدماتی و امدادی شهرداری رفع می‌شود.

مدیر هماهنگی و نظارت بر سازمان‌های خدمات شهری شهرداری قزوین با بیان اینکه بیش از ۸۰ درصد از معضلات آبگرفتگی با انجام عملیات عمرانی و اصلاح انهار قابل رفع است، تصریح کرد: در حال حاضر بیش از ۴۰ درصد از این موارد در دست اصلاح بوده و مابقی نیز با توجه به بودجه‌های عمرانی مناطق شهرداری و با اولویت‌بندی در دستور کار قرار خواهد گرفت.

وفایی‌راد اضافه کرد: همچنین لایروبی انهار شهر و جلوگیری از انسداد معابر توسط مصالح و نخاله‌های ساختمانی در دستور کار سازمان مدیریت پسماندها، مدیریت نواحی شهری و دوایر اجراییات قرار دارد.

کد خبر 443780

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.