کشاورز: ریسک بزرگی کردم اما چالش‌های سخت را دوست دارم

سرمربی تیم فوتسال راگا تهران گفت: راگا تیم نوپایی است و توقع زیادی نمی‌توان از آن داشت. در گام نخست تلاش می‌کنیم که این تیم را در لیگ برتر حفظ کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد کشاورز کاپیتان سابق تیم گیتی پسند اصفهان و تیم ملی پس از جدایی از گیتی پسند به عنوان سرمربی تیم فوتسال راگا برای فصل پیش رو به فعالیت ورزشی خود ادامه خواهد داد.

وی در خصوص سرمربی_ بازیکن بودن در تیم راگا به خبرنگار ایمنا گفت: در حال حاضر برای بازی کردن یا نکردن تصمیم نگرفتم و پس از جذب نفرات مورد نیاز در این مورد تصمیم خواهم گرفت.

وی در ارتباط با شروع چالش سرمربیگری افزود: پس از جدایی از گیتی پسند پیشنهادهایی داشتم اما راگا تیم شهر من است و احساس دِین به شهر ری کردم که بتوانم کمکی بکنم. قبول دارم که ریسک بزرگی کردم اما چالش‌های سخت و جدید را دوست دارم و امیدوارم با کمک دوستان از این چالش سربلند خارج شوم.

سرمربی تیم راگا تهران در رابطه با گروه بندی مسابقات این فصل ادامه داد: احساس می‌کنم گروه ما مقداری سخت‌تر است اما تلاش می‌کنیم به هدفی که داریم دست پیدا کنیم.

کشاورز با اشاره به شرایط تیم راگا خاطرنشان کرد: راگا تیم نوپایی است و توقع زیادی نمی‌توان از این تیم داشت. در گام نخست تلاش می‌کنیم که این تیم را در لیگ برتر حفظ کنیم.

وی در ارتباط با شرایط کلی لیگ امسال و تیم‌های حاضر در لیگ برتر افزود: لیگ امسال جذاب‌تر دنبال خواهد شد به دلیل اینکه علاوه بر گیتی پسند و مس که رقیب هستند، تیم‌های دیگر مانند کراپ، فرش آرا، حفاری و سن ایچ هزینه کردند و بازیکنان خوبی جذب کرده‌اند.

کشاورز همچنین ادامه داد: فکر می‌کنم اگر لیگ به طور کامل به صورت رفت و برگشت انجام می‌شد، جذاب‌تر بود اما محدودیت‌های تیم ملی و کرونا را درک می‌کنیم.‌

کد خبر 443768

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.